Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unleash schreef:Zijn er trouwens ook herfstkleuren te zien bij het kasteel? Wat bomen/struiken en dergelijke?
MarBri schreef:Haha als foto's staan bij Kayra nu 2 verschillende Ponies. De 1e is kay de 2e haar moeder.
Kayra mag wel voor lichte rijfoto's maar niet in volle galop. Ze is aan het revalideren van een peesblessure. Hoe gaat dat trouwens in zijn werk de rij en standfoto's. Is er tussendoor tijd voor het zadelen? Het is onze 1e keer. Dus vroeg me af hoe dit gaat
NAIWHL schreef:Hebben we genoeg fotografen Anoek?
Fairytail schreef:Tot welke datum willen we wachten met een definitief besluit omtrent het weer? http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Het zou iets beter moeten worden maar ik denk dat zowel de modellen als de fotografen liever niet in de regen staan te fotograferen.
Tinkermuts schreef:Het weer voor zaterdag ziet er idd niet best uit.
Ik loop al drie weken met fikse verkoudheid wat sinds gister een longontsteking is geworden, het gaat mij daarom niet lukken om zaterdag met Dax te komen. Mijn excuses, ik had gehoopt dat ik deze week op zou knappen.
Mocht het zaterdag niet doorgaan en er word een nieuwe datum geptikt ga ik graag mee met Dax.