Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keona1 schreef:M_M_F schreef:Ik weet mogelijk nog een fotograaf die mee wil! Ik zal haar even een pb sturen.
Ja zou super zijn!
Sunneva schreef:Wat leuk zo die foto's!
Ik heb het schema nog een keer bekeken en ik zie dat mijn moeder overal met sunny staat. Mijn zusje en ik zouden ook foto's met haar willen, of is het niet de bedoeling dat de begeleiders ook mee op de foto gaan?
Het schema hoeft niet aangepast in principe, we kunnen ook onderling wisselen als we op de meeting zijn?
Keona1 schreef:Sunneva schreef:Wat leuk zo die foto's!
Ik heb het schema nog een keer bekeken en ik zie dat mijn moeder overal met sunny staat. Mijn zusje en ik zouden ook foto's met haar willen, of is het niet de bedoeling dat de begeleiders ook mee op de foto gaan?
Het schema hoeft niet aangepast in principe, we kunnen ook onderling wisselen als we op de meeting zijn?
Oh wat een drama hahahahaIk zal het aanpassen, het is al moeilijk zat dit ochtend schema, dus dan kan het maar beter goed op papier staan dat we die ochtend weten waar we aan toe zijn
lauxmautink schreef:Helaas is mijn knappe lieve E-pony onverwachts verkocht![]()
Ik weet niet of dit problemen gaat opleveren met de strakke schema's die nou gemaakt zijn met de fotografen?
Anders heb ik nog een heel knap paard over![]()
[ [url=m/bdrkdZ.jpg]Afbeelding[/url] ]