[H] Zonsondergang meeting Hoek van Holland 13 sep + 4 okt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Re: [H] Zonsondergang meeting Hoek van Holland 13 sep + 4 okt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 19:12

Ik moet de 13e even onder voorbehoud gaan zetten. De monitor van mijn camera is (weer) kapot zodat ik niet in het menu kan komen. Vrijdag heb ik pas tijd om hem naar Beverwijk te brengen, zodat ik niet kan garanderen dat hij de 13e al gemaakt is.
Ik hoop het uiteraard wel!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:48

Ik moet me afmelden voor 13 september ook. Mijn opa komt vrijdag voor een week, en de 14e krijg die zijn eerste chemo. Mijn hoofd staat er dan niet echt naar om naar een meeting te komen. :j

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 16:33

Ook ik moet me helaas voor de 13e afmelden, had tara het al laten weten maar hier ook nog even zeggen.

Mijn vriend zit in een opleiding en kan geen vrij nemen en ik heb precies dat weekend 4 dagen vrij gekregen en stom toevallig is vriendlief dan ook vrij dus we gaan hoogst waarschijnlijk als enige "vakantie" een weekendje weg dat weekend en dat gaat toch wel voor, voor ons, omdat we beide het hele jaar nog geen vakantie of iets hebben gehad :)

4 oktober ben ik er wel bij! Hoop op een leuke meeting met goed weer voor jullie!

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 21:39

Voor degene die niet op de fb groep zitten: de meeting gaat niet door morgen ivm het weer, helaas

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 23:59

voor de mensen die nog wel zin hebben om te komen, Arnold en ik gaan wel fotograferen, er komen tot nu toe 3 modellen, de tijd is van half 2 tot half 5 ongeveer (Dat is nog voor het slechte weer) :) dus fotografen en baasjes van modellen die nog wel willen zijn van harte welkom :D

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 00:18

Het was een hele gezellige middag!

Wolf's portretfoto's zijn al af :)

Afbeelding

Afbeelding

De rest komt later, nu slapen morgen gewoon weer kwart voor 8 beginnen met werken :')