Mijn planning is om na de meeting nog een rondje over het strand te rijden. Dus mocht er nog iemand zin hebben om mee te gaan

Ik houd het wel bij het strand, de duinen zijn nog wat te zwaar voor mijn 4 jarige.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fos schreef:KylaLover schreef:Is er eigenlijk ook nog een mogelijkheid voor rijfotos?
In de openingspost staat het volgende:
Wat is de bedoeling?
Er worden bij deze meeting portret & actiefoto's (paddock) gemaakt.
Géén rijfoto's. Dan wordt de dag te lang.
Story schreef:Ik ga er wel eens heen om te rijden idd en er is meer san genoeg parkeerplek. T lijkt idd niet groot maar dat is gelukkig niet zo.
Ik heb er zin in. Aquesto heeft zich vandaag alleen opengehaald precies op zijn hoofd door zijn bles. Hoop dat het voor volgende week wat weggetrokken is anders moet ik nog gaan schminken haha!
Story schreef:Wat mij betreft wel bij mij hoor. Ik ga na de shoot ook nog even genieten van een rondje strand
Is het trouwens een ramp als ik niemand kan vinden die mee wil als hulp??
Helaas heb ik tot op heden nog niemand kunnen vinden. Ik wil daarna ook nog even rijden dus dat maakt het ietsje lastiger om iemand mee te krijgen die ook eventjes wil wachten of met eigen vervoer erheen wil....
Hoewel ik denk dat de oortjes wel naar voren zullen staan in zo'n uitgestrekt gebied hihi