Genieput ben ik 1x keer geweest. Vind het geen aanrader. Water mag je niet in en zand is giga zwaar en mul. Dan kunnen de fotografen helaas niet kiezen welke van de twee ik mee neem. Dan blijft fjord thuis helaas en gaat Cameron mee
Wou net zeggen, als we Havelte niet in mochten had ik wel hééél vaak de regels gebroken Al moet ik eerlijk zeggen, in de zomer vind ik de Spartelplas leuker Havelte is nu al flink opgedroogd dus echt zwemmen kan je daar alleen in één plas van ong. 10m doorsnee.. De zwemvijver is ook niet erg zwemmerig diep, maar wel een grote plons water waar je lekker aan alle kanten door kan... Dit is de Genieput: (oude foto van internet) Dat grassige stuk staat nu helemaal droog...
Heb je je wel al ingeschreven, Magda? Want bij mij doet ie het nl. wel gewoon Je hoeft ook alleen aan te geven wanneer je wèl kan, die andere vinkjes zijn weggelaten.. Dus alleen aanvinken waar je wel kan..
saskiaojan
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-15 15:05
_l_amanda_l_ schreef:
Heb je je wel al ingeschreven, Magda? Want bij mij doet ie het nl. wel gewoon Je hoeft ook alleen aan te geven wanneer je wèl kan, die andere vinkjes zijn weggelaten.. Dus alleen aanvinken waar je wel kan..
Kon ja daar keuzes in maken dan
_l_amanda_l_
Geplaatst: 20-07-15 17:49
Normaal wel, ik weet niet hoe het jou gelukt is er een zonder aan te maken haha, als ik er een aanmaak heb ik standaard "wel", "niet", "liever niet" en "vraagteken". Maar zo is het prima toch, die "liever niet"-en scheppen alleen maar meer twijfel, dit is lekker duidelijk en simpel