OMG, ik baal zo! Gisteravond is de accu van onze auto er mee opgehouden.. Toen we dat op zouden lossen met de tractor hield die er ook mee op! Pfffff.....
Nou, ik heb dus op dit moment geen vervoer. Ik ga proberen nog ander vervoer te regelen, maar als dat niet lukt ben ik er dus niet bij.... Baal er echt van. Leek me zo leuk..
Fellow
Geplaatst: 07-08-15 13:09
Kun je ook niet in Leeuwarden komen Kelly_J? Edit; zie net dat je een paard mee moet, dat is wel wat lastiger natuurlijk..
Ik heb van Kelly geen afmelding of bevestiging ontvangen dus ik weet het of ze kan helaas. Vallen inderdaad 2 fotografen af, dus mocht je nog iemand weten
Is er toevallig iemand die langs oosterwolde komt? ik zou graag komen fotograferen maar kan nog niet autorijden. RianneH ik reageer nu met mijn zus haar account (met toestemming natuurlijk) haha
hilly200
Geplaatst: 08-08-15 15:49
RianneH schreef:
Ik heb van Kelly geen afmelding of bevestiging ontvangen dus ik weet het of ze kan helaas. Vallen inderdaad 2 fotografen af, dus mocht je nog iemand weten
Nee helaas, diegenen die ik mij kan bedenken hebben al iets..
Wij zijn ook weer thuis. Meneer had geen zin om op de trailer te gaan, heeft uiteindelijk een uur geduurd Verder vond ik het een geslaagde meeting, ben benieuwd naar het resultaat
Oef en ik ben nu ook weer thuis, moest na het trailerladen met King nog naar huis fietsen, en ik raakte verdwaald omdat ik langs de weg (lichter en meer mensen) moest. Pff.. Morgen ga ik bezig met de foto's! Ben heel benieuwd naar de resultaten, haha.
hilly200
Geplaatst: 08-08-15 23:48
Wat vervelend van king! Heb al een hele toffe foto nabewerkt Toevallig ook van king, heb alleen ruzie met mijn laptop kleuren... Denk ik althans Kleuren zijn super op mijn laptop, tot dat ik ze bekijk op mijn telefoon dan is alles heel grauw