Ik heb net even gebeld naar het Twiske, en het is gewoon open. Wel raden ze aan om aan de andere kant te blijven. Dus we kunnen gewoon heen
XxChelsey1xX
Geplaatst: 27-05-15 14:05
Als iemand dan zou willen ruilen graag maar als het niet kan maakt het ook niet heel erg uit, dan gaan we die dag eventjes vroege vogels spelen komt goed
Twiske is open hoor! Alleen aan de kant van de voetbalvelden is het dicht, ben er maandag geweest en kon toen vol op de rem omdat er een hek midden op het ruiterpad staat aan die kant. De rest van het twiske is gewoon open
Voor mij zal het ook wat beter uitkomen als het iets later is. Hebben jullie een adres of iets? Ik weet niet precies waar het is en moet waarschijnlijk met de bus.
Misschien kunnen we stemmen? Voor zover ik zie is het 4 stemmen voor 12 & 3 uur en 2? stemmen voor de normale tijd
larissa96
Geplaatst: 28-05-15 12:07
XxChelsey1xX schreef:
Misschien kunnen we stemmen? Voor zover ik zie is het 4 stemmen voor 12 & 3 uur en 2? stemmen voor de normale tijd
Zoals het er nu uit ziet behouden we de gewone bestaande tijd. Er zijn er 3 die later zouden willen. Ik heb er in ieder geval al 6 die de bestaande tijden willen behouden en ik neem aan dat de mensen die niks laten horen hiermee akkoord gaan.
Weervoorspelling valt op zich wel mee, tussen 12 en 6 is er 35% kans dat we 0.5MM regen kunnen krijgen. Dat is een voorspelling over 6 uur. Na 6e moet het echt beginnen te regenen, ik denk dat daar de voorspelling voor de middag ook aan afgeleid is.
Ik en Chantal hebben daarnet even overlegd en zullen morgen avond rond 8 uur besluiten of het door kan gaan of niet m.b.t. het weer
Laten we allemaal maar duimen voor een lekker zonnetje!
larissa96
Geplaatst: 29-05-15 20:37
Hierbij het definitieve schema, als het goed is heb ik alle afmeldingen nu verwerkt. Als ik toch nog iemand vergeten ben, stuur me dan even een pb. Ik heb voor de rijfoto's een vakje opengelaten voor eventuele uitloop en om te kunnen opzadelen.