solarpleure schreef:Ik kan m niet invullenwerkt niet op mijn telefoon en mijn laptop is tot onbepaalde tijd overleden
Kan je de app niet downloaden? Hij is op mijn telefoon dan goed in te vullen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdbijl schreef:Ik zag jullie topic en kan zeggen er wordt momenteel aan het gebied gewerkt, delen van oude land van ooit gaan ook dicht omdat er momenteel zoveel pottenkijkers komen en er diverse dingen gestolen worden.
Misschien even bij de gemeente informeren, dit weekend reed er regelmatig politie en werd je weggestuurd.
mvdbijl schreef:Ik zag jullie topic en kan zeggen er wordt momenteel aan het gebied gewerkt, delen van oude land van ooit gaan ook dicht omdat er momenteel zoveel pottenkijkers komen en er diverse dingen gestolen worden.
Misschien even bij de gemeente informeren, dit weekend reed er regelmatig politie en werd je weggestuurd.
Citaat:Creepy meeting Land van Ooit
Datum: 19 September 2015
Reserve: 27 September 2015
Tijd: Onbekend
Fotografen
- Marjoow | Marjolijn | Website & Facebook
- Jespri | Jessica | Website & Facebook'
- Bagheera_206 | Richard | Geen website/facebook
- showteam | Leora | Website & Facebook
- hamsterfan | Sylvana | Website & Facebook
- JorisDy | Dyanne | Facebook
- Niobe | Lonneke | Website & Facebook
- xNavatu | Nadine | Website & Facebook
Reservelijst
- LOVESUSHI | Elin | Website & Facebook
- MichieldeM | Michiel | Website
- Fem | Femke | Website & Facebook
- Leo | Marylon | Website
- _Juudith | Judith | Website & Facebook
- romyyxv | Romy | Website & Facebook
- Sani | Sandra | Website
- Balou_k | Daphne | Website & Facebook
- xBVN | Nine| Website & Facebook
- valiantS | Astrid | Website & Facebook
- heidiLOVER | Robin | Website & Facebook
- Seni | Angelique | Website
- Hes_Han | Anne | Website & Facebook
- saskiakefie | Saskia | Website & Facebook
- SarahIlse | Sarah | Website & Facebook
Modellen Modellen worden nog voor gestemd
- Fu_Qi | Fu Qi | 17 | Beginnend | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- linnnh | Lindy | 21 | Geen ervaring | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- ZeSteigert | Nardi | 17 | 1x eerder model gestaan | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Melanthe0396 | Nadja | 23 | Ruime ervaring | *FOTO'S VOLGEN*
- Summerfly | Julia | 14 | Beginnend | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- marjonrebel | Marjon | 34 | Beetje ervaring | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- JamieShanin | Ayla | 19 | Ongeveer 2 jaar ervaring | Portfolio
- solarpleure | Laura | 23 | Enige ervaring | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- minikatje | *Informatie & Foto's volgen*
- Drico | Ryanne | 20 | 1x eerder model gestaan bij een meeting | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- PocoGaucha | Rianne | 22 | Verschillende meetings & shoots gedaan | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- (Dochter van) Jis_ | Mara | 17 | Ervaring | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Dinniej | Ardine | 24 | Heeft ervaring | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- Michelleex | Michelle | 19 | Geen ervaring | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- MuttleyMary | Maaike | 15 | Paar fotoshoots gedaan | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
- jessdaniels | Jessica | 17 | Een klein beetje | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
Overigen Visagie, haar etc.
- PocoGaucha | Rianne | Haar & make-up/schmink
- Jis_ | Jiska | Haar & Make-Up & evt kleding | [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ] & [ Afbeelding ]
Citaat:Aanmelden kan nog tot 30 April 2015, 23:59
Aanmeldingen vanaf 01 Mei 2015 zullen automatisch op de reservelijst komen
07 Mei zijn de fotografen bekend gemaakt. Na de verzonden PB hebben zij tot aan 15 Mei 20:00 om te stemmen op de modellen.