Ik denk dat dat voor sommige te ver weg is sasjaaa. We kunnen ook de andere kant op richting de Achterhoek.. In het montferland bos zijn ook hele mooie plekken maar ook dat zal voor sommige te ver weg zijn.
Ook voor het rijden daarbuiten. Dus ook bij de posbank. Ik heb er januari weer een gekocht. Ik ben nog nooit gecontroleerd. Misschien sommige delen niet wat Sasja zegt maar rondom posbank (buiten het park)dus wel,
Is de Veluwe niks dan? Dan hoeven we niet allemaal een vergunning te kopen. Byland (lobith) is zeker een optie Desiree maar weet niet wat de rest er van vind en of dat mag dat zou ik moeten overleggen.
ik heb een aantal locaties op de veluwe voorgesteld maar dat was te ver weg? pien, posbank is toch niet meer veluwe? valt dat niet onder de veluwezoom? hier midden op se veluwe in de gebieden van staatsbosbeheer is nergens een vergunning nodig
Weet niet of er iemand kan kijken maar er staat ook altijd bij het begin van die gebieden een bordje. Voor vergunningen staat dit er volgens mij ook bij iets van vergunninghouders toegestaan ofzoiets. Er zijn dus plekken zoals Sasja zegt waar je gewoon heen kunt zonder vergunning dus dit moer haalbaar zijn toch? Wat voor foto's willen jullie? Stand, los?
"Gisteren heb ik een buitenrit gemaakt naar de Koningsheide en dit lijkt me een geschikte plek voor de fotomeeting. Prachtig ruiterpaden omringd met heide. Wat natuurlijk rond de maand juni/juli ook in bloei zou staan! Er is een mega groot open stuk met bos op de achtergrond. We kunnen erg veel variëren in de omgeving. Als we kiezen voor vrijfoto's kan dat eventueel in de heide wat natuurlijk prachtige plaatjes opleverd. Maar er is tussen de heide een ruiterpad waar we lekker over kunnen crossen!"
Dit is ook dichtbij Arnhem. Misschien kan TS deze locatie even verder onderzoeken?
Als iedereen dit een goede locatie vind ga ik er een keer kijken en gaan we een datum prikken!
Laurahh
Geplaatst: 03-06-15 15:44
Dat zijn natuurlijk de woorden van de persoon die ik citeer Even later in dat topic wordt gezegd dat de bodem te ongelijk is om in los te gooien, dus bij die meeting maken ze portret & rijfoto's.