Nou ja, er hoeft geen reden gegeven te worden. Ze was al een tijdje onder voorbehoud. En we hebben nu gelijke modellen en fotografen. Wel jammer dat je niet mee gaat meid!
Ik moet er alleen bij zeggen dat de voorspellingen van zondag echt ontzettend oliebol zijn.... Dus hou het topic in de gaten, want als het echt niet te doen is, moeten we het of verplaatsen, of annuleren. Voor nu moet iedereen gewoon keihard duimen dat het weer 100% omslaat!
Ja, definitief programma staat in principe een paar pagina's terug, daar veranderd niets aan. Alleen dat FunkyMystic afvalt en in plaats daarvan komt Els1984. Er is aangegeven dat 3 uur misschien lang is voor een jonge hond, maar als fotografen hebben wij ook tijd nodig om goede foto's te kunnen maken. Het is dus aan jullie zelf of jullie willen blijven of niet. Ik heb daar begrip voor, meld het dan wel even voor je weg gaat. Moet wel eerlijk zeggen, het wordt gewaardeerd als je blijft. Met het losgooien en speelkwartier hoeven we het natuurlijk niet te nauw te nemen, maar dat zijn wel de leukste foto's vind ik persoonlijk.
We kunnen rustig stellen dat het niet door kan gaan inderdaad. Ik wou eigenlijk morgenochtend nog even afwachten. Maar snap dat jullie duidelijkheid willen.
Ik kan in de ochtend niet, want ik moet eerst nog werken.
Het is klote, mijn tweede keer dat ik wen meeting organiseer en afgezegd door weer. Vorige keer bleek het weer mee te vallen, en dan heb je er spijt van.
Toch om knoop door te hakken, gaat deze meeting niet door. Ik ga kijken of ik een datumprikker kan maken voor andere datum.