[P] Fotomeeting Schiedam/Delft 26 april

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:51

Ereprijs vind je het goed dat ik daar verder niet op in ga? Ik heb geen zin om een wellus-nietus verhaaltje aan te gaan, we zijn allemaal volwassenen.

Het is de bedoeling er een leuke en gezellige fotomeeting van te maken en ik ben allang blij dat de meeting doorgaat gezien de animo die toch wat minder aanwezig is. Tevens heb ik niemand 'uitgekozen' en is het dus gewoon op volgorde van aanmelding gegaan. Het is dus maar net hoe je de 'aankondiging' opvat. Tevens wil ik je erop wijzen dat ik halverwege het topic (en dus wel degelijk ruim op tijd en duidelijk!) heb aangegeven dat vanwege de beperkte aanmeldingen ik de fotografes graag 1 op 1 wil laten fotograferen en dat dat dus nog steeds op basis van aanmelding ging/gaat evenals de modellen.

Daarmee is wat mij betreft de kous even af; immers heeft niemand het alleenrecht op het organiseren van een fotomeeting dus ik zou zeggen; neem de vrijheid om zelf een fotomeeting te organiseren naar eigen smaak! :)

On a sunny side; het lijkt erop dat we zondag toch wat mazzel gaan krijgen met het weer! Morgen even buienradar wederom raadplegen!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:02

Anoniem schreef:
Omdat ik wel héél graag een slag om de arm wil houden m.b.t. afzeggingen e.d. houd ik voorlopig dus even aan dat we 1 op 1 fotograferen om het klein en behapbaar te houden; mocht het nu nog storm gaan lopen aan aanmeldingen (voor zowel fotografen als modellen) dan heb ik voor mijn idee iets meer 'zekerheid' dat als er iemand uitvalt ,er nog een lange lijst aan fotografen/modellen is, maar ik denk dat op dit moment kleinschalig op zich geen overbodige luxe is :j

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:04

Jammer, ook ik had begrepen dat er meer fotograven zouden komen toe we het er van de week over hadden.

Anoniem

Re: [P] Fotomeeting Schiedam/Delft 26 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:09

Snap ik Fieke. Maar het schema is gepost en daarna zijn er nog reacties geweest over het afspreekpunt (niet over het gebrek aan fotografen & ook van jouw kant de vraag waar we afspraken). Ik vind grote volle meetings ook erg leuk maar daar moet dan het aantal modellen dan ook naar zijn om de tijd en het aantal fotografen onder te verdelen. Als je wilt afhaken kan dat natuurlijk maar dat hoor ik dan ook het liefst op tijd zodat ik nog tijd heb om het schema wat aan te passen zodat iedereen (modellen én fotografen) weten waar ze aan toe zijn. Zowel modellen als fotografen steken er veel tijd in :)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:23

Ik dacht dat er verder niet meer fotograven waren die konden/wilden, daarom geen vragen erover van mijn kant. Na het plaatsen van het schema is er ook nog eenfotograaf afgevallen, is het dan geen optie deze te vervangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:38

Is een optie, maar er moet van ereprijs zijn kant wel rekening gehouden worden met t feit dat er wel nog 2 anderen vóór hem en zijn vrouw op de wachtlijst stonden die dus wel eerst benaderd zullen worden; niet meer dan fair lijkt me gezien t op volgorde van aanmelding ging. Maar gezien ik dit op mobiel tik doe ik dat mooi morgenochtend op kantoor op mn gemakje omdat dat net wat fijner tikt ;)

Wel moet ik erbij zeggen dat ik het wel heel jammer vind dat er gelijk zo'n sfeer wordt gegeven voor iets wat in mijn ogen makkelijk via pb mocht worden uitgevochten maar goed, dat is nu eenmaal gebeurd. Ik was mij iig van geen kwaad bewust, ik heb imo toch behoorlijk goed bij iedere aanmelding een nette update incl. De lijst en stand van zaken doorgegeven, dan is het niet aan mij om continue ieder achter z'n broek aan te zitten ;)

Afvallers zijn er namelijk al-tijd is wat de ervaring leert; dat houd je nu eenmaal met mensen en paarden :)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:58

Tuurlijk is het vanzelfsprekend dat je de volgende op de lijst benaderd.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 10:19

Ik baal ontzettend, maar ik moet toch echt afzeggen. Ik heb gisteravond een ijzeren balk tegen mn hoofd gekregen op stal, waardoor ik nu dus een lichte hersenschudding heb. Ook heb ik een hechting in mn lip. Van de dokter moet ik rust houden, dus zet de rest van de week alles op een laag pitje.

Sorry voor de late afmelding, maar het is niet anders :(
Hopelijk hebben jullie het weer mee en komen er mooie foto's uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 10:22

Diertjec schreef:
Ik baal ontzettend, maar ik moet toch echt afzeggen. Ik heb gisteravond een ijzeren balk tegen mn hoofd gekregen op stal, waardoor ik nu dus een lichte hersenschudding heb. Ook heb ik een hechting in mn lip. Van de dokter moet ik rust houden, dus zet de rest van de week alles op een laag pitje.

Sorry voor de late afmelding, maar het is niet anders :(
Hopelijk hebben jullie het weer mee en komen er mooie foto's uit!

Je spiegelt aan je paard! Wat een pechvogel zeg op die manier :=

Inderdaad even kalm aan doen, je hoofd heb je er maar 1 van dus doe daar voorzichtig mee!

Ik ga nu wel sterk overwegen om de meeting dan te verplaatsen, door meerdere factoren; zowel het weer, het aantal modellen en hopelijk staat alles dan een stuk meer in de bloei ook :j Ik weet niet of iemand hier bezwaar tegen heeft?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 11:22

Nee hoor. :)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 12:33

Ik ook niet. De weersverwachting is sowieso niet echt veelbelovend, tenzij je regenfoto's wil hebben :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 13:28

Ik vind het prima, hopelijk dan ook wat meer modellen en fotograven.

ereprijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 14:28

Anoniem schreef:
Is een optie, maar er moet van ereprijs zijn kant wel rekening gehouden worden met t feit dat er wel nog 2 anderen vóór hem en zijn vrouw op de wachtlijst stonden die dus wel eerst benaderd zullen worden; niet meer dan fair lijkt me gezien t op volgorde van aanmelding ging. Maar gezien ik dit op mobiel tik doe ik dat mooi morgenochtend op kantoor op mn gemakje omdat dat net wat fijner tikt ;)

Wel moet ik erbij zeggen dat ik het wel heel jammer vind dat er gelijk zo'n sfeer wordt gegeven voor iets wat in mijn ogen makkelijk via pb mocht worden uitgevochten maar goed, dat is nu eenmaal gebeurd. Ik was mij iig van geen kwaad bewust, ik heb imo toch behoorlijk goed bij iedere aanmelding een nette update incl. De lijst en stand van zaken doorgegeven, dan is het niet aan mij om continue ieder achter z'n broek aan te zitten ;)

Afvallers zijn er namelijk al-tijd is wat de ervaring leert; dat houd je nu eenmaal met mensen en paarden :)

Je hebt mijn aanmelding niet goed gelezen. Mijn vrouw zou nooit meekomen. Alleen mijn vervoer is afhankelijk van haar dienstrooster, we hebben maar een auto. Je mag van mij best blazen, maar geef af en toe toe dat je niet helemaal duidelijk bent geweest, zeker omdat het doorgaan of verplaatsen een poosje in de lucht heeft gehangen. Wanneer bokt dan geen berichten doorgeeft gaat er gelijk een heleboel mis in de communicatie. Dat is jou, maar ook mij niet aan te rekenen. Jammer. Wanneer je stelt dat met een opmerking een eind terug voor jou de kous af is, laat het dan ook af zijn en niet er steeds op terug komen.
Plezier met de meeting.
Gr. Leo Reints

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 17:35

Citaat:

Even in het groot :+

De meeting wordt definitief verzet naar een latere datum met wat meer zon en meer modellen/fotografen. Hier komt een nieuw topic voor. Hopelijk hebben we de volgende keer meer mazzel met het weer :j

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 17:58

Ik kom als het verzet wordt nog steeds graag met mijn avs merrie! (Een van de stalgenoten van twinklebel)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 18:24

Omdat ts hierboven aangeeft dat de meeting verplaatst wordt naar een andere datum sluit ik in overleg met haar dit topic om verwarring te voorkomen.