Edit: Klopt het dat ik Siep (van de vorige pagina) niet bij de modellen zie staan?
Edit 2: En ik heb gestemd via PB

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Ik schrijf me uit
Kan geen goeie foto's vinden en vind niet beleefd dat je zomaar zelf een foto erbij zet (tevens een hele oude, dus geen eens up to date foto..)
MZorro schreef:Jammer Beloven! Ik denk dat TS dat heeft gedaan, omdat er toch wel gestemd moet worden. Ik vind het wel een hele gave uitrusting, jammer!
Edit: Klopt het dat ik Siep (van de vorige pagina) niet bij de modellen zie staan?
Edit 2: En ik heb gestemd via PB
Beloven schreef:Ik heb het tuig geen eens meer, dus zou ook beetje oneerlijk zijn en had liever een PB gezien met hee je hebt nog geen foto erbij staan, kan je er nog even eentje sturen
Veel plezier in ieder geval.
KylaLover schreef:Beloven schreef:Ik heb het tuig geen eens meer, dus zou ook beetje oneerlijk zijn en had liever een PB gezien met hee je hebt nog geen foto erbij staan, kan je er nog even eentje sturen
Veel plezier in ieder geval.
Jammer dat je je uitschrijft. Ik kijk bij stemmen namelijk totaal niet naar tuig, kijk daar doorheen en spiek standaard bij mensen in hun profiel of daar meer foto's staan. Had een stem uit willen laten gaan naar die van jou...
Myca schreef:Zitten er modellen tussen die nog nooit een foto-meeting hebben meegemaakt?
Ik heb er een paar gehad en daar zijn hele mooie foto's uit voort gekomen, waar ik erg blij mee ben.
Ik zou het niet erg vinden om plaats te maken voor modellen die nog nooit zo'n kans hebben gehad.
kiddokids schreef:Of reserve weet uit ervaring dat er toch mensen kunnen afvallen
Hebben jullie geen reserve lijst