Tevreden met de fotografen indeling inclusief een wissel ?
Ik heb nog 2 leuke kleding advies plaatjes gevonden die zal ik op de site plaatsen. Nou wordt het alleen heel de week prachtig weer ....maar tegen het weekend wordt het een stuk minder
Quinty is afgevallen , ik ga Zoe blij maken ! Het is nog maar een paar dagen , jammer dat het weer minder wordt maar laten hopen dat het blijft bij wat bewolking.
Willen de fotografen hun deelname hier nog even bevestigen ?
Ik hoop echt dat de voorspelling zoals ie nu is niet uit komt en nog veranderd in de loop van de week.. 31 Mei kan ik vergeten :'D
valiantS
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-15 19:17
xNavatu schreef:
Ik hoop echt dat de voorspelling zoals ie nu is niet uit komt en nog veranderd in de loop van de week.. 31 Mei kan ik vergeten :'D
Even afwachten hoe het zaterdag is, de zondag wordt hetzelfde weer voorspeld. Baal wel want het is al heel lang mooi weer en nu net dit weekend ......
_Caitlinnn
Geplaatst: 23-04-15 20:33
Heey jongens, even een berichtje van mijn kant. Jullie vragen je vast af waarom ik zo weinig reageer Dat vind ik zelf overigens ook erg slecht. Maar helaas gaat het niet zo lekker hier thuis.. Veel stres en dingen aan mijn hoofd waardoor ik niet lekker in mn vel zit op het moment. (als je het verhaal wilt horen kan dat en mag je altijd een pb sturen)
Daarom heb ik besloten me toch terug te trekken uit de meetings die ik geplant heb staan voor de aankomende tijd.. En geef dit dus ook even aan in de topics waarin ik zit. Wat ik erg vervelend vind omdat het ook iets is wat ik leuk vind maar denk dat ik me beter even op andere dingen kan richten.
ik hoop natuurlijk wel dat het een onwijs succes word!
Als de meeting vanwege het weer verplaatst word en alles dan weer wat lekkerder gaat ga ik alsnog graag mee