Je weet waar we wonen, kom vooral gauw eens langs!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je weet waar we wonen, kom vooral gauw eens langs!
(dit was niet erg hoor, maar even in het algemeen, om alles overzichtelijk te houden)
Maar ja goed, officieel mogen (volgens mij) wandelaars met honden ook niet op ruiterpaden komen, maar zie ze toch elke keer weer voorbij komen
Er zal vast wel niet een politieagent in het bos rondlopen die iedereen een bekeuring geeft die verkeerd loopt :p En ach, we zullen het 's morgens doen en het duurt denk ik hooguit 2 uurtjes, dus wie heeft er dan last van..
Zou wel er streng op toe zien dat de regels van het bos gehandhaafd worden, je wilt niet dat door één meeting het bos afgesloten/verboden wordt door ruiters...
san0123 schreef:P.s. als je het schema gaat maken, ik zou wel graag in de buurt van Berdien en Flynn willen blijven. Flynn en Urinka kennen elkaar en Urinka raakt altijd een beetje in paniek als er geen enkel ander paard meer te zien is
Aan de hand houd ik Flynn wel bij me, als hij dan een keer wakker kijkt is dat ook wel geinig voor de fotografen
Maar onder het zadel is het wel fijn als we Urinka en Lisan in het oog houden, anders dan uhm.. is de kans op heel veel actie best groot
(dus het valt best mee
)
en inderdaad...mooi weer is wel fijn! 
.
Ga straks even alles duidelijk in 1 documentje zetten.