Is het dan niet zo dat bij een 2e meeting weer nieuwe fotografen gaan kiezen dan? Die hebben misschien weer hun eigen smaak? Of gaan de reserve kandidaten automatisch door dan?
De fotografen hebben inderdaad een andere smaak, maar als je nu zoveel stemmen krijgt heb je een grote kans om volgende keer mee te mogen! Want de kandidaten van deze meeting zijn dan natuurlijk al afgevallen en er komen geen nieuwe modellen meer bij!
Anouk_17
Geplaatst: 05-02-15 21:07
Joeehoe mijn meisje en Nena en Jax kennen wij ook!
Arriverderci
Geplaatst: 05-02-15 21:09
Is de reservelijst op volgorde van ranking? Dus als er bij de 1e sessie modellen uitvallen, dat je dan begint bij de bovenste op de reservelijst nummer 7? (dat zijn wij namelijk: Fay). Gewoon even ter beeldvorming hoor. En what to expect or not to expect.
Astor, ik heb geen Facebook dus weet niet wat voor berichtje je hebt gestuurd maar als het belangrijk is kun je het wellicht nog even per PB doorsturen
valiantS
Geplaatst: 06-02-15 10:33
Ik ben blij met het modellenlijstje !! 4 van mijn 6 gekozen modellen staan erbij , en de andere 2 stonden in mijn top 12 Ook het reservelijstje is top dus vwb modellen moet het helemaal goed komen !!
Marit
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-15 20:59
Update
Oops, zie nu dat tijd middag niet klopt Maar middag zal duren van half 12 tot half 1! Uitloop is mogelijk
Super , mooi op tijd klaar om nog een lange rit naar huis te maken en het paardje nog te doen !
Hes_Han
Geplaatst: 18-02-15 12:45
Ik ben een beetje aan het brainstormen voor deze meeting. Het lijkt mij heel gaaf om met de kinderen iets leuks te doen. Wat dachten jullie van grote heliumballonnen en bellenblaas en misschien een grote knuffelbeer voor mij de echt kleine kinderen? Dit is wat ik een beetje in gedachte had.
Ik zou nog ergens een heleboel bellenblaas moeten hebben + een bellenblaasmachine . Lang leve het tanteschap . Ik ga eens rondneuzen of ik dat allemaal nog kan vinden.
Astor
Geplaatst: 18-02-15 21:05
Ik heb nog een grote beer die mee kan haha! Zal van de week even een foto maken! Wellicht is het ook leuk om zo'n zitje te maken: of alleen zo'n stoeltje waar de kindjes op kunnen zitten.
Zal ik de ouders eens een berichtje sturen of hun nog leuke karren, stoeltjes, tafeltjes etc hebben?
Aan zulke dingen dacht ik inderdaad ook! En ook aan ballonnen en bellenblaas. Misschien dat 1 van de ouders inderdaad zoiets heeft? Hier hebben we niks meer van toen wij klein waren, heb alleen ballonnen en bellenblaas dan.
ik weet niet of iemand heliumballonnen heeft en zon heliumding anders koop ik die ballonnen wel en delen we de kosten? zoveel zal t niet zijn..
valiantS
Geplaatst: 19-02-15 13:18
Leuke ideeën allemaal , klamboe, schommel ,bolderkar , trapje ,grote rieten manden allemaal heel bruikbaar ! Zelf heb ik nog wat leuke bloemenbandjes liggen en misschien flans ik er nog 1 met echte bloemen in elkaar.
Maar wat we niet moeten vergeten is dat de omgeving ook al echt prachtig is met verschillende bruggetjes, hekjes, haagjes etc. Dus veel variatie is het landschap is er zeker, maar wel leuk om zowieso een ballon, grote beer, stoeltje en belleblaas mee te nemen?