Mocht het dus in [woonplaats] worden dan kan er bij mij thuis omgekleed worden/spullen gedumpt.
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 19:30
Gaaaaaaf geeske! Wat mij betreft Prima even kieken wat de rest wil
Ik ga morgen even een datums lijstje maken
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-15 22:07
Zoo dan eindelijk het lijstje met datums..
Wil een iedereen die zich tot nu toe heeft opgegeven een pb doen met de datums wanneer je wel EN niet kunt? en eventueel een datum die je graag wilt? Dan kan ik aan de hand daarvan een lijstje maken waar uit we een datum kunnen prikken?
zondag 8 maart zondag 15 maart zondag 22 maart zondag 29 maart zondag 12 april zondag 19 april
Laatst bijgewerkt door _Juudith op 24-01-15 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Killyenn
Geplaatst: 24-01-15 22:09
Citaat:
zondag 8 maart zondag 15 maart zondag 22 maart zondag 29 maart zondag 12 april Killyenn zondag 19 april Killyenn
zonnet50
Geplaatst: 25-01-15 01:12
Fotograaf aanmelding:
Boktnaam: zonnet50 Website/Facebook :www.sf-fotografie.webs.com / SF Fotografie Ervaring: Momenteel in opleiding, heeft ervaring met bijna alle kanten van de fotografie! ( behalve evenement )
Van een aantal heb ik al een lijstje doorgekregen met de datums Wil de rest dit ook nog even via pb doen?
@zonnet50 ik zet je op de lijst! ik heb je website even bekeken, maar ben je dan alleen of met zijn 2en?
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-15 23:11
Ik denk dat we voor nu de inschrijvingen maar moeten sluiten. Mochten we naar het plannen van een datum toch met een te kort komen kunnen we altijd nog oproepjes doen..
Dit is de lijst op volgorde van aanmelding:
Modellen: 1. Sure_lee // Shirley // vaker model gestaan // foto’s volgen 2. Minikatje // Geeske // Vaker model gestaan // foto’s volgen 3. Koekeroekus // Bertina // geen ervaring // http://www.mijnalbum.nl/Foto-EDJPHHVX-D.jpg 4. Elsa91 // Elsa // wel vaker een shoot gedaan 5. Zesteigert // Nardi // 16 jaar // 1 keer vaker model gestaan (heeft bruidsmeisjes jurk achtig iets, 6. Pimaude // Marlijn // Vaker model gestaan 7. Zodine1990 // Miriam // ervaring
Eigenlijk is er voor mij zo geen datum die eruit springt, is het goed dat ik gewoon afwacht welke datum eruit komt en aan de hand daar van een beslissing neem?
ik heb van het grootste gedeelte de datums binnen.. Maar nog niet van iedereen.. Ik stel voor om t/m zondag datums door te geven, dan kan ik maandag een datum bekend maken.. en dan kunnen we aan de hand daarvan een modellen lijst gaan maken en kijken als we genoeg fotografen hebben of er eventueel nog wat bij moet..
Ik kan op dit moment nog niet zeggen welke data ik zou kunnen. Er komt een hele rommelige periode aan voor ons. Is het goed dat ik net als WiancaR even kijk als de datum beslist is?
is goed Jenne! Ben ik met je eens Geeske! Op het moment zijn de meeste stemmen voor 19 april (8 stuks) en 29 maart ook 8 stuks.. daarna 12 april met 7 stuks.. en de rest tot nu toe 6 of minder..
Mij komt 19 april ook het beste uit. Maart lijkt mij nogal koud maar ik kan die data's wel gewoon dus als het maart word is het ook prima. 12 april liever niet, heb 11 april ook nog een meeting.