01)....Kim van der Veeke 02)....Polderman fotografie 03)....Imandragrafie 04)....Caitlin Classics 05)....Truephotographs 06)....Sunci fotografie 07)....Cjanmaat fotografie 08)....Joyce Pauwels fotografie 09)....Joyce Toebat fotografie 10)....Rozemarijn Melissen fotografie
01)....Kim van der Veeke 02)....Polderman fotografie 03)....Imandragrafie 04)....Caitlin Classics 05)....Truephotographs 06)....Sunci fotografie 09)....Joyce Toebat fotografie 10)....Rozemarijn Melissen fotografie 09)....Jikke Huesken 10)....Nenah DM Photography
Begrijpelijk dat jullie daar de datum niet voor vrij houden De rest schuift hierdoor automatisch een plekje op. Ik Pb als iemand zich afmeld en iemand van de reserve lijst opgeroepen zal worden Ik zou het wel erg op prijs stellen als de bovenste twee de datum vrij willen houden voor het geval dat en zich ander ook af melden zodat anderen die wel heel graag mee willen ook een kans krijgen.
jammer dat ik niet mee mag, vind alleen je lijst met reserve wel erg lang, zijn er meer dan dat er mee mogen dat vind ik wel een beetje vreemd mag ik vragen op basis waarvan deze fotograven zijn geselecteerd? het was toch ook de bedoeling om van elkaar te kunnen leren?
01)....Kim van der Veeke 02)....Polderman fotografie 03)....Imandragrafie 04)....Caitlin Classics 05)....Truephotographs 06)....Sunci fotografie 07)....Rozemarijn Melissen fotografie 08)....Jikke Huesken 09)....Nenah DM Photography
M O D E L L E N>> Aanmeldingen open tot 20-02-2015!