Tot noch toe gaat het wel gewoon door, toch? Ik kom vanuit Roggel (rijd over weert) dus kan evt ook nog iemand mee nemen? Zit wel in de ochtend groep dus rijd als deze groep klaar is naar huis.
billionache
Geplaatst: 06-02-15 16:30
ik ga er vanuit dat het gewoon doorgaat dus!
Na 14u wel bewolking, maar voor de rest meer dan prima!
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-15 17:57
Wat mij betreft gaat de meeting nog steeds door, maar ik laat morgenmiddag voor 16 uur weten of het definitief doorgaat of niet, want momenteel wisselt de weersvoorspelling constant. Hopelijk blijft het gewoon aardig droog, met een stralende hemel en niet te koud! Zou ideaal zijn
Ik hoop ook dat het door gaat idd!! Bowy is vandaag al helemaal gewassen dus die is er klaar voor. is er wel een telefoon nummer waar ik naar kan bellen? Als ik het niet zou kunnen vinden?
Als het weer is net zo als vandaag is het prima. Worden er ook foto's gemaakt van de hond met baasje? Of enkel van de honden. Dan weet ik of ik er ook beetje fatsoenlijk uit moet zien haha
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-15 11:56
Super Kitsu! Erg fijn dat jullie toch allemaal zo enthousiast zijn! Wat mij betreft gaat de meeting gewoon door! Stel dat het morgenochtend nu water giet, dan kijk je best nog even dit topic na voor je vertrekt El1986: Er mogen ook wel foto's gemaakt worden met baasje erbij! Dat is volledig je eigen keuze! Meestal wordt dit wel door de fotografen gevraagd of je erbij wilt, dus daar is zeker ruimte voor
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-15 14:18
Er hebben zich helaas al 2 fotografen afgemeld ivm de wisselende weersvoorspellingen + opkomende griep.
Omdat ik zelf ook niet zo overtuigd ben van het weer morgen, maar het ook nu nog niet wil aflassen (sommige van de modellen hebben al zoveel moeite gedaan, zou het zo erg vinden!), zal ik morgenochtend rond 8 uur hier in het topic laten weten of het wel of niet doorgaat. Als het dan al super bewolkt is/regent/buienrader zegt dat het gaat regenen binnen de 3 uur/... gaat hij helaas toch niet door. Ik hoop op het beste, ik laad alvast mijn batterijen op!
Ik hoop dat 8 uur 's morgens voor iedereen oké is? Als er iemand is die dan eigenlijk al moet vertrekken, mag je dat even laten weten. Dan sta ik desnoods wel vroeger op om te beslissen of het doorgaat of niet
mhh hier geeft het weer morgen nog een cijfer 7 aan. ik hoop dat het door gaat. maar ik zou inderdaad morgenvroeg om 8 uur even beslissen of het door gaat of niet. Hier gaat om 8uur de wekker dus dan is morgen het eerste wat ik doe kijken of het door gaat ja of nee.
En, gaat het Door? Als ik op buienradar kijk voor lommel blijft het droog? Af en toe beetje miezer staat er onder maar de droge periodes hebben de overhand. Ik hoor het wel, want dan ga ik ons zo klaar maken ivm uur reistijd
Leverage
Geplaatst: 08-02-15 08:07
Hier is het ontzettend grauw.. Lijkt al te miezeren. Hoop snel op een definitief besluit
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-15 08:14
Na even overleg met enkele andere fotografen is toch maar beslist de meeting NIET te laten doorgaan. Het is overal heel erg grauw, ze voorspellen inderdaad geen regen maar wel ganse dag zwaarbewolkt en dat gaat de foto's helaas niet ten goede komen. Bovendien voelt merendeel van de fotografen zich niet zo goed. Het spijt me ontzettend, vind het echt niet leuk om mensen teleur te moeten stellen, ik had er ook zin in!
Ik zal vandaag nog een andere datum plaatsen, want uiteraard wil ik hem niet definitief aflassen!
He jammer. Ik had me hier zo op verheugd. Dit zou mijn alle eerste foto meeting zijn.
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-15 08:17
Ja, vind het ook spijtig el Ze voorspelden ook buien, en als je in de lommelse sahara in een hevige bui staat is dat niet zo fijn met al onze apparatuur. Hopelijk kan je de volgende datum nog mee!