Ik heb even gebeld naar diegene van het Oude Hof, maar dat gaat echt over een landgoed en dus de verkeerde ^^ Maar ik kan ook geen telefoonnummer vinden. Vraag het eens aan Karen, die heeft toen ook toestemming gevraagd, misschien kan die je helpen!
Geestmerambacht heb je ook toestemming nodig, ik heb daar 1x een shoot gedaan met een paard maar werden ook weggestuurd, en dit was nog een waarschuwing want je kan een fixe boete oplopen. Wist ik toen niet, op de ruiterpaden mag je uiteraard komen maar is daar erg donker met bomen enz dus niet echt ideaal en al helemaal niet met zo'n grote groep
Ik meldt me af, mijn merrie is aan de diarree en alles zit onder. Helaas krijg ik het er zonder wassen ook niet af en met dit weer was ik liever niet.. Als jullie in het voorjaar nog een keer gaan ga ik erg graag mee!
Celine_Famke
Geplaatst: 13-12-14 01:39
Ik wil mij (misschien) ook wel aanmelden als fotograaf! Kan dit nog?
En waar is het precies in Bergen? Kan ik het even opzoeken ivm vervoer.
EDIT: Ik heb even gekeken op Google Maps en die geeft aan dat het voor mij 19 minuten fietsen is. Dit is dus goed te doen! Alleen even uit stippelen hoe ik moet fietsen! Zijn er meer mensen die vanaf Koedijk komen? Dus vanaf de andere kant van het kanaal.. Dan kunnen we misschien samen fietsen! Ik woon dichtbij het kanaal!
Wat een gedoen om toestemming dat wist ik ook nooit ! Moet je dat dan echt hoveral hebben ?
Jongens let wel even op met de paardjes er heerst nog steeds droes in castricum maar nu las ik dat het ook mishien in heiloo is dus laat ze niet aan elkaar ruiken enzow
alles wat bij het PWN hoort heeft zowieso toestemming nodig, of schoorl daarbij hoort weet ik niet. Er is wel eerder een meeting georganiseerd in Schoorl maar ook daar was vooral toestemming gevraagd.
Strand is geen toestemming voor nodig als je maar rekening houd met de recreanten. Duinen is weer een ander verhaal, ook weer beschermd natuurgebied dus ook toestemming nodig. Heel gedoe inderdaad.
Weet niet of jullie Handelsstal Mul kennen? Ook daar zijn paarden besmet met Droes, zou ind wel opletten. Bij ons op stal (obdam) wordt er al extra op gelet, paarden niet van het terrein af athans niet met andere paarden in contact van andere stallen, en als je op andere stal bent geweest, andere kleding aan.
Even een berichtje van mijn kant, kan zelf de datum niet maar houd het topic wel in de gaten.
GMA is toestemming voor nodig, heb ik zelf proberen te regelen maar was toen niet mogelijk.
Schoorl heb ik zelf 2 meetings gehouden en toestemming gevraagd, dit moet telefonisch en ik heb wel het nummer van betreffende boswachter als dat handig is.
Nogsteeds niks gehoord van Bergen? Het lijkt me namelijk dat dat gewoon voor gaat! Het is anders niet zo leuk voor de mensen die geen vervoer hebben! Misschien dat het oude hof zelf wel een nummer heeft? Of anders even bellen naar pwn ofzo?