Als je nog een fotograaf zoekt, heb ik interesse .
Rachel_x
Geplaatst: 16-12-14 20:06
Britt1 schreef:
Helaas kan Caitlinn niet mee als fotograaf, dus er is plek voor een andere fotograaf om mee te gaan voor deze fotomeeting op zondag 21 december! Geïnteresseerden?
Okee, begrijpelijk. Het is ook wel erg grijs. Hoor het graag als er een nieuwe datum geprikt gaat worden!
PaulaC98
Geplaatst: 22-12-14 17:34
Lees net dat de meeting verzet word? Als er nogsteeds een plekje open is voor een fotograaf zou ik me graag willen aanmelden voor de nieuwe datum! www.paulaconraadsfotografie.weebly.com
ik had me ook eerder aangemeld maar kon de 21 niet ivm eigen meeting. Maar mocht de meeting op een dag zijn dat ik wel kan, dan bied ik me graag aan als fotograaf!
als de datum word verzet hebben wij ook wel intresse, Pauline Veijer als fotograaf (paulive op bokt & site: paulive.weebly.com) en ik Nimisha Dunnink als model met een van mijn ponys
Ja de shoot wordt verzet. Een nieuw datum is nog niet bekend, maar ik verwacht dat het maart wordt. Als alle fotografen die eerder mee zouden gaan nog steeds mee gaan, dan zijn er voldoende fotografen. Wat betreft de modellen kwamen we er nog één tekort... Stuur me aub een berichtje bij interesse!
Afhankelijk van de exacte locatie heb ik wel interesse met mijn IJslander. We zouden dan ohz naar de locatie komen, als dat niet al te ver is. En het moet geen bezwaar zijn dat hij nog in wintervacht zit, zomervacht komt pas later...