Je mag mij van de reservelijst halen, ik heb een juryklus op de 8e...
zonnet50
Geplaatst: 25-12-14 15:34
Hee hoi,
Kan ik mij nog opgeven als fotograaf? Op Facebook heten wij SF Fotografie! Ook volg ik een opleiding tot medewerker fotografie. Diafragma , sluitertijd etc is mij allemaal bekend! Wil je meer weten? Stuur gerust een pb!
Groetjes, Sanne
D_Desteny
Geplaatst: 12-01-15 10:17
Wanneer horen we weer iets over de meeting? Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal loopt en of er eventueel al een schatting gemaakt kan worden van een tijdsplanning. Ik moet namelijk vervoer enzovoorts regelen.
Ik heb helaas bericht gekregen dat iemand nog niet een mail binnen had. Erg jammer want ik zag dus dat er weer wat was misgegaan bij het versturen. Straks zal ik ze dus allemaal handmatig versturen in de hoop dat het wel goed gaat.
jenne
Geplaatst: 22-01-15 09:50
Is er een mail verstuurd? Zo ja dan heb ik ook dan heb ik ook niks gehad
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-15 11:09
Nee het was een mail aan iedereen, dus als er een iemand niks heeft dan weet ik gelijk dat de rest ook wat missen.
Edit: 10:30> bij deze zou iedereen nu wel een mail moeten hebben
Ik kom vanaf Emmeloord, routenet geeft nu aan Lelystad, Almere, Amsterdam, Ijmuiden. Zal het morgen ook even in de tomtom invoeren, even kijken wat hij er van zegt
De wintermeeting waar ik voor ingeschreven sta is verplaatst naar 8 februari. Als het dus niet sneeuwt kan ik gewoon mee als BTS fotograaf voor de gezelligheid.
Ik ga trouwens wel direct na de laatste rijfoto's al naar huis toe, ik moet nog naar stal namelijk en voordat ik in Leeuwarden ben, laat staan op stal. Bij deze, ik ben dus niet ongezellig maar anders wordt het nachtwerk!