Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
OneAndOnlyx schreef:Heel erg bedankt voor al dit geregel, lijkt me onwijs veel werk & moeite. Ik kom trouwens lopend, dus ik ben er waarschijnlijk enorm ruim van te voren.
Strasshorse schreef:OneAndOnlyx schreef:Heel erg bedankt voor al dit geregel, lijkt me onwijs veel werk & moeite. Ik kom trouwens lopend, dus ik ben er waarschijnlijk enorm ruim van te voren.
oke top, ja is wel wat geregel haha maar scheelt dan weer dat ik het leuk vind
oke naja superik kom samen met sunny met de bus dus moet voor ons ook nog ff uitzoeken hoelaat we er dan zijn
teiger150 schreef:Ik kreeg gisteren te horen dat mijn vader voor zijn werk die week naar België moetnu ben ik dus op zoek naar een paarden taxi. Iemand misschien tips?
teiger150 schreef:Ik weet niet of er reserve modellen zijn maar het is mij tot nu toe nog niet gelukt om vervoer te regelen nu mijn vader niet kan. Ik ben nog steeds druk op zoek, maar ik kan niet beloven dat het gaat lukken. heb gister nog gekeken of er een mogelijkheid was dat ik zou kunnen rijden naar Egmond maar dat is toch echt te ver.
Strasshorse schreef:Dan zet ik kim op jouw plek, dan hebben we allemaal 2 tallen. Graag zoubik van iedereen nog even een 06-nmmr hebben
celinetsjil schreef:Strasshorse schreef:Dan zet ik kim op jouw plek, dan hebben we allemaal 2 tallen. Graag zoubik van iedereen nog even een 06-nmmr hebben
Heeft iedereen al zijn tel nummer gegeven ?
Anders allemaal nog even doorgeven dan !
Ik ben er zelf al rond uurtje of 12 want me moeder moet 2 keer rijden mer de paardjes
Maar we vermaken ons wel op het strand
Iedereen er nog zin in ?!