Hoi, Sorry, ik had niet de mogelijkheid om eerder de datum te bevestigen. Had hiervoor eerst de toestemming van mijn ouders nodig. Maar had Risje al wel al een pb gestuurd dat ik heel graag mee wil en zo snel mogelijk wat laat horen. Mogen wij nog mee? Zou het echt heel tof vinden!!
Spirit kan heel goed met andere honden. Hij vindt andere honden heel leuk. Wel is hij nog jong en erg enthousiast. Bij een oudere hond moeten we daar dus even mee oppassen. Maar heeft ook al een tijdje in pension gezeten met andere honden en dat ging ook super. (Beesie had de tijd van zn leven )
Jeejj super leuk!! Dankjewel Hopen dat er zich nog fotografen aanmelden. Eventueel kunnen er trouwens ook wel mensen met mij mee rijden als het op de route ligt.
Als datum en locatie definitief zijn kunnen we misschien via bokt markt nog een paar fotograven vinden? Ik had inderdaad wel rond de 10 honden in gedachten. 1 mee of minder zal t probleem vast ook niet zijn. Dan zitten we dus nu vol voor modellen.
Any way is iemand met twee honden, daarvan graag nog wel van alle deelnemers de reactie wat ze vinden als 1 iemand twee honden meeneemt. En van idee om als "regel" te hebben dat elke hond een persoonlijke begeleider moet hebben.
Risje, Ben het wel met je eens dat het voor de veiligheid handiger is als elke hond een eigen begeleider heeft. Maar kan me ook wel voorstellen dat ze met beide honden een foto wil. Dus bv dat de honden samen op de foto gaan, of dat ze eerst met 1 hond op de foto gaat en dan wisselt van hond. Heb geen idee wat haar wensen zijn kwa foto's, maar ik vind het in iedergeval prima dat ze der 2 mee neemt hoor Vind t nu ook wel wat als ze nu opeens maar 1 mee magg meenemen.
Lisantjuhh, Voor mij ook geen probleem hoor! Leuk dat je mee wilt!
Twee honden is op zich ook wel prima (mits genoeg fotografen), echter wanneer er foto's van de ene hond worden gemaakt zal er iemand moeten zijn die de andere vast houd, bezig houdt, even wandelt wat dan ook. Kan lijkt me niet de bedoeling zijn dat de tweede hond door iemand anders bezig moet worden gehouden aangezien iederen zelf al een hond meeheeft, óf een fototoestel vast heeft;-)
Is dus handig als er iemand is die de tweede hond even vast kan houden indien nodig.
Hebben nu drie fotografen, moeten er nog wat bij willen we met die aantal honden komen;-)
Ja dat snap ik risje! Lijkt mij ook handig idd. Bedoelde dan ook zeg maar dat ze dan alsnog wel kan wisselen ook op de dag zelf.. hmm wat leg ik dit lekker logisch uit haha Bedoel dat ze dan alsnog wel met beide honden op de foto kan. Maar dan is er in iedergeval iemand die 1 hond kan vasthouden. Hopen dat ze iemand mee kan nemen, zou leuk zijn als ze allebei de honden mee kan nemen.
Thirzanaomi De datum is al bekend, dat is zondag 28 september. De locatie staat volgens mij nog niet vast. We konden van 3 locaties zeggen wat onze voorkeur is. Maar je mocht ook zelf met een voorstel komen. Volgens mij waren de meeste stemmen tot nu toe voor Beetsterzwaag. Dus als je zelf een locatie weet die je leuk lijkt, kan je dat ook aangeven.
Ik heb een tweede persoon bij me, dus mijn beide honden hebben een eigen begeleider . Ik zou het wel erg leuk vinden als ze ook samen op de foto kunnen .
Zozenn Gezellig, leuk dat je mee gaat! Dat dacht ik al haha Is ook leuk om een mooie foto van je twee honden samen te hebben.
Tigress
Geplaatst: 14-08-14 21:49
Nu dat de modellen compleet zijn, ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar de koppies achter de naam Wie weet trekt het meer fotografen als zij exact weten wat voor koppies er verwacht worden op de meeting