Weten we inmiddels al of Linda komt? En of de eerste reserve nog kan? Anders moet ik even zien te regelen dat het jurkje dat ik aanwil in orde komt en brainstorm ik wat ideeen
Femke gaat mee als fotograaf. Dan is er eventueel nog 1 plekje vrij. Wat betreft modellen hebben we maar 2 paarden, daar heb ik nu Ssoraya10 met haar vuilnisbakje bij gezet. Maar ik heb niks meer van haar gehoord dus haar ga ik eerst pb'en. Ik kan eventueel ook mijn Teckels meenemen (zie profiel) mochten jullie het met 5 modellen te weinig vinden. Misschien neem ik ze sowieso wel mee Het gaat dus door. KNMI en buienradar zeggen beide onder de 30% kans op neerslag. Misschien geen zon maar het is wss iig droog Normaal zou ik iedereen pb'en voor telefoonnummer maar ik ben eerlijk gezegd doodmoe van ponykamp begeleiden dus ik parkeer mezelf lekker op de bank. Als jullie mijn nummer willen pb me dan even!
Hondenmodellen 1. Booooo | Bo | Cody | Cane Corso | Puppy 2. marjonrebel | Marjon | Basco | Stafford x Herder | Bal apporteren, veel actie 3. Seni | Angelique | Bodhi | Border Collie | Heel veel trucjes
Paardenmodellen 1. Ssoraya10 | Soraya | Floortje | Vuilnisbak | Kan heel veel trucjes (HOND) 2. Dominskii | Dominique | Demi | Welsh x Shet | Los 3. Marcellie | Marcella | Giomara | KWPN ? | 3 jaar
ik heb ook nog een boomertje voor op de foto mocht dat nog nodig zijn?...
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-14 06:49
Het weer is toch weer veranderd naar regen.. Ik kijk om half 10 weer.
Erna_
Geplaatst: 09-08-14 06:58
Iets eerder graag... Half 10 is de tijd dat ik wil gaan vertrekken, ik zou het niet leuk vinden om een uur te moeten rijden en dan daar tot ontdekking te komen dat het niet door gaat.
Sorry dat ik tussendoor niet kon reageren. Ik lag in bed. Van de week heel wat uurtjes slaap gemist als begeleider op ponykamp en moest nog tot 1u oppassen. Om 06:45 ging mijn vriend zijn wekker dus ging ik even kijken