Beetje jammer om alleen te fotograferen. Met z'n twee kan je toch elkaar helpen met reflectiescherm en tips enzo. En een half uur per model vind ik vrij lang, als we 20 minuten aanhouden dan loop ik vaak de laatste 5 minuten te lantefanteren omdat ik het niet meer weet Kwartier is voor mij voldoende..
Ylvy
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-14 11:59
Ik kan je wel met iemand samenzetten als je wil hoor Valt makkelijk te regelen.
Ik twijfelde zelf over de tijd. Maar ik denk dan wel in dat 1 model een kind is, en 1 model 2 honden bij heeft. Wisselen is in de tijd inbegrepen en kost dus ook even en dan kun je langer doen over een goed plekje vinden.
Vandaar het half uur je kunt zo lekker expirimeteren zonder je teveel te haasten. Deel van de modellen zijn onervaren en dan kun je ze precies laten zien wat ze moetwn doen.
astriidj
Geplaatst: 23-06-14 12:03
Ben het wel met Sanne eens! En juist omdat er kinderen en honden bij zitten lijkt het me erg lang. Zie die maar eens 4 uur lang geconcentreerd te houden
Dat is waar. Maar korter dan 20 minuten maak ik het niet. Ik pas vanavond even het een en ander aan.
Hanna_94
Geplaatst: 23-06-14 12:08
Ik zou toch ook wel graag samen fotograferen ylvy Ik wil uit mensenmeetings graag leren, en als ik alleen sta heb ik het gevoel dat het nut een beetje "wegvalt". Dan kan ik evengoed wat mensen uit de buurt optrommelen...
Als iemand nou nog 3/4 fotografen weet op te trommelen. Graag...
Riny zet ik niet alleen. Die is pas 1 x op ee mensenmeeting gezet en jeroen ook.
Dus dat word zoeken naar fotografen. Ik zal even eenoproep plaatsen op bokt fb.
astriidj
Geplaatst: 23-06-14 12:13
Ik ben ook pas 1x op een mensenmeeting geweest hihi. Samen fotograferen zou wel fijn zijn ja!
Hanna_94
Geplaatst: 23-06-14 12:15
Maar meer fotografen gaat het wel érg druk maken? Misschien kan je met middag en ochtendgroep werken? Dan moeten de modellen ook maar 2 uurtjes hun aandacht houden? Nu ja, zijn maar voorstellen hoor
Qua kleding, mijn wederhelft wil alleen twee honkbalshirtjes meenemen. Misschien tegen die tijd ook eem bal + handschoen. Verder heb ik niet echt ideeën...
Ylvy ik vind dit schema ook prettiger, ik heb van de week serieus even getwijfeld model staan vind ze geweldig maar 4 uur is lang, nu is het iets minder dan 2 uur dat is goed te doen, voor haar en ons. Super dat jullie allemaal meedenken hierover.
wat vinden de fotograven leuker bij Latifa een beetje stoer of lief. En qua haren gewoon netjes of kleine vlechtjes.
tinkergirl89
Geplaatst: 23-06-14 16:41
in de middag groep is er 1 ronde korter? 4 u aandacht houden is idd lastig met 2 honden, en dan ook nog eens zelf niet ervaren als model vind het alleen beetje minder om midden op de dag te moeten weet natuurlijk niet wat het weer gaat doen, maar t is dan nog zomer he... ik zit met 2 poolhonden liever niet in het heetst van de dag (25+ is te warm om ze leuk en mooi te laten zijn)