Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xChiva schreef:Hoi! Ik wil mijn hond graag aanmelden als model.
Mocca is een Spaanse Waterhond van 4 maanden oud.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
S_en_Z schreef:De mensen die zich opgegeven hebben voor 29-6 blijven op 29-6 staan. De mensen die zich dubbel hebben opgegeven voor 19-7 vervallen dus op die 2e datum
Heb de 2 datums gekozen waarbij de meeste mensen overbleven na schuiven
Ga dadelijk beginnen met de lijsten maken en mensen daar in passen zodat het makkelijker wordt naar een schema te werken. Iedereen die geen voorkeur heeft aangegeven die worden gewoon ingedeeld op 1 van deze 2 datums. Wat afvalt valt af. Op basis daarvan is er dus kans dat er zodanig een aantal modellen afvallen dat er geen selectie nodig is.
Mochten er wel teveel modellen overblijven dan gebeurd dat. Heb me iets teveel hooi op de vork genomen met 2 meetings in 1 topic (en mn privéleven ligt momenteel even overhoop) dus hoop dat als ik de lijsten heb samengesteld dat iemand mij wil helpen met het maken van een werk-schema.
Marlies; ok, dan zorg ik dat je op 19-7 komtDie kun je dus boeken.
S_en_Z schreef:Bedankt voor de reacties. Tis idd vrij ingewikkeld.. en dan ook nog de drukte van het mooie weer erbij..
Klein verzoekje aan de modellen overigens!! Als je samen met je dier op de foto wil.. Zou t tof zijn als je zorgvuldig op zoek gaat naar kleding/accesoiresZodat we foto's kunnen maken die ook mooi zouden staan in de vensterbank/op facebook
[ Afbeelding ]