Idd goed gelezen pradadaan, VOOR het rijden. In de OP staat al dat er geen losgooi/actiefoto's zijn. Dit is op de betreffende locatie helaas niet mogelijk.
Mijn moeder gaat mee dus rijfoto's kunnen, alleen niet galop, klein drafje en vooral standfoto's, omdat ze nog een beetje druk is soms. Mocht ze nog echt te druk zijn, kunnen standfoto's zonder ruiters met alleen zadel etc dan ook?
Ik kan misschien een hengstenketting regelen!
sunnybellami
Geplaatst: 05-06-14 20:15
Lara schreef:
Jahoor Maar ik ga niet én én doen, het wordt wel of castricum of uitgeest(ik kan kiezen of ik met de auto over uitgeest of castricum reis)
Zou ik meekunnen rijden vanaf castricum met jou dan?
Nee maar ik zit ook volle dagen op school en werk 's avonds, als ik vanavond thuis ben zal ik even kijken voor jullie. Ik heb inderdaad 1 PB ontvangen, maar zou iedereen die wilt meerijden een pbtje sturen?
Er zijn een paar kleine wijzigingen, ik zal hier morgen een update plaatsen en nog even een reminder wat er handig is om mee te nemen voor zowel modellen als fotografen!!
JuliaKamm
Geplaatst: 07-06-14 20:36
Ik zit te twijfelen of ik knotjes doe of niet... Wat doen jullie?
Excuus, planning liep wat anders vandaag, al sinds 13:30 non-stop onderweg zo'n beetje en nu nog niet i Alkmaar, update komt dus morgen begin vd middag!
darkadia
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-14 14:32
LAATSTE UPDATE!!!
We verzamelen op 9 juni in het Oude Hof te Bergen, NH. Bij Locatie 9,10,11 om 9:45u!
Degenen met trailer pik ik op bij de parkeerlocatie en worden daar om 9:30 verwacht.
Er zal in de pauze i.i.g. voor de fotografen naar het centrum worden gewandeld (10 minuutjes), waar we even wat kunnen drinken bij Cafe Alderliefste en naar het toilet gaan. Voor de modellen zal ik proberen te zorgen dat er ook op locatie limonade/water aanwezig is. Ik heb geen bekertjes meer kunnen regelen, dus als iemand die heeft en kan meenemen?)
Er gaan 12 modellen mee en 10 fotografen. Definitieve schema's:
Modellen: Zorg dat je paard schoon is, vlechten mag, hoeft niet. Gebruik een mooi schoon halster/hoofdstel, meerdere mag. Gebruik het liefst dunne teugels of hengstenketting ivm makkelijker weg shoppen. En natuurlijk zelf leuke/nette kleding, cap e.d. mee nemen. Voor degenen die te paard komen, hierdoor kan je afdruk hebben van je dekje, dus wees op tijd, dan kun je die nog beetje weg poetsen Kijk ook van te voren alvast of je bepaald type foto's hebt die je graag zou willen, zodat je ter plekke ook suggesties kunt doen aan de fotograaf. Meenemen: - Poetsspullen. Denk hierbij aan babydoekjes om even snel de ogen of neus schoon te maken (en borstels). - Een helpende hand (indien mogelijk). Diegene kan bijvoorbeeld je paard even vasthouden, snel wat wegpoetsen, helpen dragen van je spullen of tijdens het fotograferen je paard attent houden/maken. - Mocht je iets hebben waarvan je weet dat je paard er leuk van gaat kijken (plastic zakje, rammelaar oid) neem dit dan vooral mee!
EDIT: KAARTJES EN SCHEMA WORDEN GEPRINT DOOR MIJ EN IVANKA PER FOTOGRAFENDUO EN PER MODEL!!Zelf meenemen mag natuurlijk
Laatst bijgewerkt door darkadia op 08-06-14 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb nog nooit een fotomeeting gedaan... Ik neem aan dat je gewoon met zijn allen richting bos loopt. Maar moet je zelf in de gaten houden waar en wanneer je op welke lokatie moet zijn?? Dan mag ik nl de nummertjes etc wel even uit mijn hoofd leren... Ik ga verder niet rijden ofzo, dus als je alle lokaties gehad hebt kun je dan naar huis of ga je nog verzamelen ofzo?
Wat is voor mij het handigst om te parkeren? plek 9,10,11?
JuliaKamm
Geplaatst: 08-06-14 19:40
Dapnik schreef:
Nee plek 9,10,11 is een ruiter pad! Plek 19 is volgens mij parkeer plek, 9,10,11 is voor de mensen die lopend/rijdend heen komen zoals ik
Vanky
Geplaatst: 08-06-14 20:11
Dapnik schreef:
Ik heb je gewhatsappt, je kunt parkeren op de parkeerplaats van de Kennemer Ruiters. Tussen plaats 3 en 4, moet je alleen wel even aan mij doorgeven hoe laat je erdoor wilt. Op die parkeerplaats zou ook kunnen worden gezadeld.
Mocht er genoeg animo voor zijn, en de organisatie het goed vinden, is mijn moeder (hoofd kantine Kennemer Ruiters) bereid om voor de fotografen een lunch te verzorgen in de kantine. Vraagt wel een vergoeding van €5,- p.p. voor de boodschappen. Zal bestaan uit, twee pistoletjes (gezond en/of ham en/of kaas). Of een pistolet en een krentenbol of croissant. Deze keuze wel even doorgeven! Daarnaast keuze uit koffie, thee, limonade en Optimel.
Om hiernaast je eigen eten of drinken bij te hebben is natuurlijk geen probleem.
Als er genoeg animo (minimaal 5 fotografen) is zal mijn moeder dus aanwezig zijn in de kantine en is het mogelijk om hier tussendoor gebruik te maken van het toilet, en voor de modellen om zich om te kleden, als dit niet zo is zal de kantine gesloten blijven.
Geven morgenochtend onze wensen door! Omdat ik vrees dat een paar het niet meer op tijd gaan zien En ik wil niet dat er ineens iemand niet heeft kunnen doorgeven dat ie er gebruik van wil maken. Neem zoveel mogelijk gepast geld mee! Mn app doet t inmiddels weer
Dapnik
Geplaatst: 08-06-14 22:35
Okay super, tot morgen allemaal! Ik kruip mijn bed in.