Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Strasshorse schreef:XxJustinexX heeft mij net een bericht gestuurd, ze is er nog mee bezig maar ze denkt dat het erg lastig wordt.
Mocht het dus niet lukken moeten we een andere locatie zoeken.
Iemand alvast suggesties?
XxJustinexX schreef:Schoorl en bergen valt onder het pwn, en ik kan je vertellen dat ze het niet op prijs stellen en toestemmning ga je niet krijgen daar![]()
Mams werkt bij pwn, heb het al een keer geprobeerd, maar ze willen het absoluut niet hebben
Christel1 schreef:XxJustinexX schreef:Schoorl en bergen valt onder het pwn, en ik kan je vertellen dat ze het niet op prijs stellen en toestemmning ga je niet krijgen daar![]()
Mams werkt bij pwn, heb het al een keer geprobeerd, maar ze willen het absoluut niet hebben
ow dit wist ik niet, rij daar wel eens maar dan natuurlijk gewoon op de ruiterpaden.
en ik dacht aan schoorl omdat er ook een andere meeting daar georganiseerd word: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=235&t=1776216&view=unread#unread
hyppolyte schreef:Er zijn meerdere gebieden waar je in de buurt van de ruiterpaden prima kunt afspreken hoor. Je moet niet midden in het duin gaan staan en niet buiten de paden komen, maar als je dat niet doet is het echt geen punt hoor
.