Wat een gave foto's hebben jullie al! En wat een charmante zitten erbij Tijdens het uploaden zag ik er bij mij ook al van die 'prachtige' tussen zitten Ik ben nu de foto's van een andere meeting aan het afmaken en dan begin ik aan deze.
Nalonyda
Geplaatst: 06-05-14 23:16
Zitten gave foto's tussen! Ik ben wat trager. Dagen van 12 uur achter elkaar werken sloopt je soms. hhihih. Hier nog wat foto's!
De foto's staan op https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing Ik zal er nog een paar van mijn laptop toevoegen (handig op 2 plaatsen bewerken haha) Als je wilt nabestellen even een PBtje met het nummer van welke foto je wilt.
theedoos
Geplaatst: 07-05-14 11:50
Er zitten echt heel leuke foto's tussen!! Ik ga er van de week (als iedereen alles heeft geplaatst) alles nalopen. En nabestellingen doen! *wordt nog moeilijk kiezen*
Ik zat er eigenlijk net aan te denken dat dat misschien wel leuk was. Maar dat doe ik vanmiddag dan even als Esmee op bed ligt (dan zijn mijn handen vrij en op tel gaat t niet )
Verity
Geplaatst: 08-05-14 11:08
Ik ga zeker een topic aanmaken! Te veel leuke foto's
Theedoos, neee nog niet. Ik wou er gister aan werken, maar kwam wat tussen. Ik hoop vanavond na het werk nog even 3/4 goede te doen. (dan heb je er 6) Ik heb een rustig weekend en dan hoop ik voor iedereen de foto's klaar te hebben.
Had je ze trouwens van mijn facebook of de google drive gepakt?
theedoos
Geplaatst: 11-05-14 16:36
van drive dacht ik! Heb nu de gene die je in het topic hier gezet had erbij gepakt (was overigens ook 1 die ik erin wilde zetten) Dan upload hij hem wel goed. Had er nog 1 bij. Maar dan pakt hij hem niet (dan zegt hij dat het formaat niet herkend wordt)