Een vriendin van me (niet bokker) heeft een prachtige arabo-fries. Indien we samen mogen komen, dan zou ze kunnen (dan zetten we beide paarden op de trailer). Naam paard: Abel Naam eigenaresse: Marijn
xRiiannex
Geplaatst: 01-05-14 16:13
Wat is de locatie waar dit gehouden word?
Sjolvir
Geplaatst: 01-05-14 16:27
xRiiannex schreef:
Wat is de locatie waar dit gehouden word?
Ergens in NH, verder nog onbekend, voor zover ik het heb begrepen, staan wel 2 voorstellen ergens op de eerste pagina.
De datum is 30 augustus. Ik snap dat het spannend is en dat sommigen misschien ongeduldig zijn/worden. Maar ik wil mensen wel de kans geven om zich op te geven voor deze shoot, het is nu immers nog maar half mei!
Ja hoor, modellen kunnen zich zeker nog aanmelden. Graag zelfs! Er wordt dus nog een keuze gemaakt uit alle aanmeldingen, aanmelden betekent dus niet dat je er automatisch bijzit of reserve bent!
Graag meld ik me aan als model. Naam; Suzanne Boktnaam; Suusenmalvin Naam paard; Malvin Ras; tinker Lange manen, stevig dier, zit inmiddels prachtig in z'n zomervacht
Aankleding moet ik nog aanschaffen, maar is geen enkel probleem! Heb nog wel wat leuke jurken in m'n omgeving die bij dit thema horen.
Goh, wordt het niet eens tijd om de modellen bekend te maken? Hoe langer je wacht, hoe meer mensen uiteindelijk al wat anders hebben. En het is al bijna juni! Wat betekent, dat dit topic alweer 2 maanden open is
Ik lees van vrij veel modellen bij hun aanmelding dat ze dan nog barok tuig en aankleding moeten aanschaffen.
Maar als ik het goed begrepen heb, is dat toch juist niet nodig? Het gaat om barokke paarden, die tuig dragen van de ts?
Ik baal nog steeds dat dit voor Tweet nog te heftig is op dit moment. Hij gaat zo lekker vooruit, dat ik weer een beetje aan leuke dingen doen kan gaan denken. Maar dit is te snel en te ver, helaas. Ben wel recht héél benieuwd naar de uiteindelijke dag en de resultaten.
Modellen: Naam: Naam bokt: Arthis Naam paard: Sabor En Arthis Ras: Andalusier En Haflinger Extra informatie: bijde kunnen ze jambette Foto's: max 2 foto's bijvoegen.