Fotomeeting Schoorsle bos 28 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Re: Fotomeeting Schoorsle bos 28 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:34

ik zou met de trein naar alkmaar noord / alkmaar kunnen komen station, dat is niet zo'n punt op zich :)

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:36

Dat zou voor mij heel makkelijk zijn! Als ik de route goed bekijk zal er ook vast wel een punt zijn waar ik je makkelijk op kan halen en wat voor jou ook makkelijk te doen is.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 00:02

Helemaal super, ik zal je tegen die tijd wel even pben :)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 20:41

De exacte locatie komt nog, ben helaas nu even druk in de weer met een herkansing maar wil binnen 4 dagen ongeveer wel de exacte locatie vastleggen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:42

Je weet het toch zelf al?

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 20:48

Ik heb inderdaad met de boswachter besproken welke plek het gaat worden, ik moet de plek alleen aan gaan geven op google maps of een andere kaart, dus een online kaart vinden met de ruiterpaden van Schoorl erop en de route hoe je er gaat komen uitzoeken voor degene die er niet bekend zijn. Ook wil ik foto's van de plek maken zodat mensen de plek herkennen als ze er naar op zoek zijn op de dag zelf :)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:51

je kunt toch gewoon even zeggen waar het is? Ik ken het gebied inmiddels prima.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:36

Ciara: ze is druk bezig met een herkansing, snap best dat haar aandacht nu even daarop gericht is. En jij kent het gebied misschien maar de meeste hier denk ik niet . Dus vind het alleen maar goed dat ze een duidelijke kaart maakt en foto's. Snap het probleem niet zo

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:09

ik snap het probleem van de 'geheimhouding' gewoon niet. Ik wil graag weten aan welke kant van het bos het is, of ik erheen kan lopen, of vervoer moet regelen. Eventueel al even kijken of er voldoende trailer ruimte is of dat ik hier ruimte gemaakt moet worden zodat mensen hier kunnen parkeren. Maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld... Laat maar, ik meld me wel af. Veel plezier jullie allemaal!

DorienA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:15

Caira schreef:
ik snap het probleem van de 'geheimhouding' gewoon niet. Ik wil graag weten aan welke kant van het bos het is, of ik erheen kan lopen, of vervoer moet regelen. Eventueel al even kijken of er voldoende trailer ruimte is of dat ik hier ruimte gemaakt moet worden zodat mensen hier kunnen parkeren. Maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld... Laat maar, ik meld me wel af. Veel plezier jullie allemaal!

Het wordt toch niet geheim gehouden, ze heeft gewoon momenteel wat anders aan haar hoofd, wat ik heel goed begrijp. Ze wilt het graag zo duidelijk mogelijk houden, op een vorige fotomeeting was duidelijk dat alleen een straatnaam niet genoeg was.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 13:53

Ik moet me helaas toch afmelden, ik moet werken! :n

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 17:17

Citaat:
Datum: 28 juni
Plaats: Bos in Schoorl
Modellen
1. xDorientj – Evy – Appaloosa, vos panterbontfoto
2. BrankaZ - Frío - Cruzado Hispano Arabe (Andalusiër x Arabier), kleur schimmel.FotoFoto
3. Pietershof - Mona - mini appaloosa merrie - Foto
4. Vanky – Fenomeen - KWPN, roodbruin incl. vier zwarte benen en zwarte manen -foto
5. lisetteexx – Anouska – Welsh Schimmel Foto
6. _Margarita_ - Roos - mini schetlander, zwart - foto
7. wolfopdetop – Haflinger
8. xloeladyx - Lady Brienna van de drinkbeker – NRPS - met witte beentjes - FotoFotoFoto

Reserves
1. Margarita_ - Farousha - Arabier, vos - Foto
2. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
3. Marcato – SUUS Fotografie - Suus Fotografie
4. eline1991 – Eline - EbShots photos
5. kimmm94 - Kim- Kim de Groot Fotografie
6. Darkadia - Karen
7. sunnybellami - Sunny - SHshots
8. Strasshorse - Keeley - PW Shots

Reserve fotografen
- Kimmsel - Kim

Wel even heel duidelijk nog:
-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.

Groepswhatsapp 2 dagen van te voren is inderdaad een slimme! Dat ga ik doen. Zou iedereen zijn telefoonnummer nog even kunnen doorsturen?

Is goed Caira.

Jammer Joey ;)

Kim staat erbij op de reserve lijst.

Dan maar even duidelijk over de plek: dit is de parkeerplek plek op google Maps: https://www.google.nl/maps/place/52%C2% ... !1s0x0:0x0
Een duidelijk kaartje met waar we het bos ingaan, route etc. gaat dus nog komen, ik wil dit uiteraard wel zo snel mogelijk doen. Ik ga even kijken naar de kosten van de parkeerplaats, weet namelijk nog niet wat dit kost, en of er anders een andere mogelijkheid tot parkeren (vlakbij) is waar geen geld betaald hoeft te worden. Maar hier ben ik dus nog mee bezig.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:54

Dat is geen schoorl, maar hargen. Zou ook niet mijn eerste keuze zijn, de foto's en locaties die ik je gestuurd heb zou ik eerder kiezen. Dit was voor mij sowieso al geen optie, vooral omdat het daar met warm weer erg druk is, en ik daar niet te paard heen kan.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 17:59

Ik heb je even een PB gestuurd Caira ;)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 18:59

Citaat:
Modellen
2. Margarita_ - Farousha - Arabier, vos - Foto
4. Vanky – Fenomeen - KWPN, roodbruin incl. vier zwarte benen en zwarte manen -foto
8. xloeladyx - Lady Brienna van de drinkbeker – NRPS - met witte beentjes - FotoFotoFoto

Reserves
1.. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
6. Darkadia - Karen

Reserve fotografen
- Kimmsel - Kim

-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.

Groepswhatsapp 2 dagen van te voren is inderdaad een slimme! Dat ga ik doen. Zou iedereen zijn telefoonnummer nog even kunnen doorsturen?

vergeten BrankaZ eraf te halen, zij gaat ook niet mee. Margarita_ kan nu mee, dus wacht op antwoord van haar.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:27

Oei helemaal bij Hargen... Dan moet ik ook even kijken hoe ik dat ga doen. Iets te ver op de fiets vanaf Alkmaar. Iemand met wie ik zou kunnen meerijden??

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:33

Met mij kan je mee rijden hoor, kom ook uit Alkmaar, word een auto vol ;)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:52

Gezellig Eline, helemaal top! Appen nog wel even waar en hoe laat :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:56

Zou ik me nog als reserve model op kunnen geven? Ik ga dan eventjes kijken of mijn paps zin heeft om mee te gaan :) (chauffeur :') )

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:15

Citaat:
Modellen

Reserves
1.Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
2. XxJustinexX

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
6. Darkadia - Karen

Reserve fotografen
- Kimmsel - Kim

Het is nog Schoorl volgens Google Maps, wacht even de reactie van Caira op mijn PB'tje af over de locatie, maar ik denk dat het wel deze locatie blijft. Zeer groot parkeerterrein en goed ruiterpad naast de weg, dat vind ik wel erg belangrijk namelijk. Ik kom vanuit Langedijk, dus er kan ook wel iemand met mij mee rijden als dat handig is.

xxJustinexX: Ja hoor, heb je er alvast op gezet ;)

Alvast een eerste opzet op het schema gemaakt, dit kan nog gewijzigd worden. Als er al tips op zijn wil ik dat graag alvast weten :)
Afbeelding

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:24

Ik stuur je even een pb'tje met de overige info! Als je een voorkeur mag geven. Ik heb een lichte voorkeur voor de middag ivm dat ik bij iemand aan huis sta en daar niet om 8 uur al voor de deur kan staan zegmaar :')

(als ik er uberhaupt nog tussenkom haha maar mocht ik nog in moeten vallen het liefst middag :D )
Laatst bijgewerkt door Duality op 15-06-14 21:35, in het totaal 2 keer bewerkt

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:33

eline95enile schreef:
vergeten BrankaZ eraf te halen, zij gaat ook niet mee. Margarita_ kan nu mee, dus wacht op antwoord van haar.

Huh? Wanneer heb ik dat gezegd? :?

Maar schema is klaar en ik val dus buiten de boot? Fijn geregeld....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:38

BrankaZ schreef:
eline95enile schreef:

Huh? Wanneer heb ik dat gezegd? :?

Maar schema is klaar en ik val dus buiten de boot? Fijn geregeld....

Ja vond ik ook al branka en dan opeens de locatie veranderen van schoorl naar hargen, na alle moeite die ik gedaan heb met foto's maken. Ik maak wel een nieuw topic binnenkort, dan vertrekken we van ons erf en gaan we wel naar schoorl

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 21:42

Citaat:
Modellen
BrankaZ - Frío - Cruzado Hispano Arabe (Andalusiër x Arabier), kleur schimmel.FotoFoto

Reserves
1.Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
2. XxJustinexX - Justine - Blacky - Foto

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
6. Darkadia - Karen

Reserve fotografen
- Kimmsel - Kim

Het is nog Schoorl volgens Google Maps, wacht even de reactie van Caira op mijn PB'tje af over de locatie, maar ik denk dat het wel deze locatie blijft. Zeer groot parkeerterrein en goed ruiterpad naast de weg, dat vind ik wel erg belangrijk namelijk. Ik kom vanuit Langedijk, dus er kan ook wel iemand met mij mee rijden als dat handig is.

xxJustinexX: Ja hoor, heb je er alvast op gezet ;)

Excusus BrankaZ, ik heb je een mailtje met de uitleg gestuurd!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:47

Caira heeft wel gelijk, de plek die je aangeeft is Hargen en niet Schoorl. Vermoed dat die parkeerplaats in de zomer zeker betaald is en het er ook druk is in het weekend.

Ik heb je pb ontvangen, moet het even laten landen. Nogal een vreemde gewaarwording zo.