Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[paard] schreef:Fotografen: dikgedrukt is bevestigd
1. Blitz22
2. [paard]
3. Nikki de Kerf
4. Ilona
5. Casteleyn
6. Brontide
7. Elmars_Floor
8. xMiinh
Reserve:
1. Kani_ejj
2. Marlinda
3. JorrisDy
4. Deijs
5. Karlli
Modellen: dikgedrukt is bevestigd
[ Afbeelding ]
1. Angel Elgantka
2. Ravanika
3. Evolution
4. Lady
5. Ludo
6. Sunshine
Schema voor nu:
Ik heb 20 minuten portret en 15 minuten los aangehouden. Een aantal van de fotografen die nu mee gaan kunnen zich vast de hitte van vorig jaar nog wel herinneren.. Nu geeft buienradar voor aanstaande zaterdag 32 graden aan en weeronline 28 graden aan. Dit zijn natuurlijk heerlijke zomerse temperaturen, maar omdat het zand het licht weerkaatst is het gevoelsmatig nog warmer. Om het voor iedereen leuk te houden lijkt mij dit lang genoeg per paard.
[ Afbeelding ]
Verder ontvangt iedereen alle informatie nog via PB (adres etc).
1. Blitz22
2. [paard]
3. Nikki de Kerf
4. Ilona
5. kani_ejj
6. Brontide
7. Marlinda
8. xMiinh
Reserve:
1. JorrisDy
2. Deijs
3. Karlli
[ Afbeelding ]
Ludo valt weg, reserve model is benaderd. Zodra ik een update heb over het model verander ik de afbeelding.
1. Angel Elgantka
2. Ravanika
3. Evolution
4. Lady
5. Reserve model is benaderd.
6. Sunshine
Schema voor nu:
Ik heb 20 minuten portret en 15 minuten los aangehouden. Een aantal van de fotografen die nu mee gaan kunnen zich vast de hitte van vorig jaar nog wel herinneren.. Nu geeft buienradar voor aanstaande zaterdag 32 graden aan en weeronline 28 graden aan. Dit zijn natuurlijk heerlijke zomerse temperaturen, maar omdat het zand het licht weerkaatst is het gevoelsmatig nog warmer. Om het voor iedereen leuk te houden lijkt mij dit lang genoeg per paard.
[ Afbeelding ]
Ludo valt weg, zodra ik een update heb mbt het reservemodel verander ik het schema.
1. Blitz22
2. [paard]
3. Nikki de Kerf
4. Ilona
5. kani_ejj
6. BBBeau (voorheen Brontinde, bokt naam gewijzigd)
7. Marlinda
8. xMiinh
Reserve:
1. JorrisDy
2. Deijs
3. Karlli
1. Angel Elgantka
2. Ravanika
3. Evolution
4. Lady
5.
6.
Schema voor nu:
[ Afbeelding ]
Ludo/Sunshine valt weg, zodra ik een update heb mbt het reservemodel verander ik het schema.