Ik wil ook zeker nog mee, maar omdat ik reserve sta en het de afgelopen tijd erg druk heb vertrouwde ik de andere fotografen wel toe met het stemmen. Had ik geloof ik ook al aan gegeven.
Ik moet weer vervelend doen, probeer mij en Aria toch maar voormiddag te plaatsen. Mijn collega kan blijkbaar namiddag niet meer werken en wil wisselen met mij. Ik zou dan om ten laatste half 1 thuis moeten zijn, ik rij ong 45 min. Weet niet hoe laat jullie wilden beginnen.
Kooper vanaf 14 uur inplannen is vrij laat om dan nog met alle modellen te beginnen. Is dit een probleem? Anders kunnen we de fotografen dan evt even pauze geven of een extra model inplannen, en Kooper vanaf 14 uur ofzo? Dat moet ik dan nog even bekijken hoe het met de planning loopt.
We kunnen misschien ook wel gewoon later beginnen?
astriidj
Geplaatst: 29-06-14 19:36
Later beginnen zou voor mij ook fijner zijn, moet ook nog een uur reizen namelijk
Hanna_94
Geplaatst: 29-06-14 19:49
Tessa, hier vind je het tijdschema dat ik heb gebruikt tijdens mijn meeting in de lommelse: [FM] [FM] Honden - Lommelse Sahara - Zondag 2 februari Dat ging eigenlijk heel goed, de water en actiefoto's kan je wel inplannen tijdens die lange middagpauze Maar je moet het zelf bekijken natuurlijk!
Ik wacht ook op een nieuw schema Kirr Wil niemand opjagen, maar ik heb idd ook nog andere dingen te doen maar moeilijk inplannen zo. Wordt er op voorhand ook nog even vermeld waar we afspreken en hoe laat precies? Kijk er voor de rest wel heel erg naar uit, en hoop alleszins op droog weer of dat de voorspelling nog wijzigt!
Bumblehorse
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-14 08:13
In de namiddag is er eventueel nog wel plaats voor een extra hond, dan kunnen de fotografen die Kooper op de foto willen foto's van koper maken en de ander honden kunnen dan in het water. Is dat een plan?