Fotomeeting omgeving Hardenberg/Ommen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maysancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:44

Dott schreef:
April
zaterdag 19 april; Sabine_95; Koekeroekus; hdv ; Dott elwinfield ; S_imonee

Mei
zaterdag 17 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield; S_imonee; Maysancho

zaterdag 24 mei; Sabine_95 (ovb); Koekeroekus; niene87 (ochtend); hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho

zaterdag 31 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; Dott, Tammie elwinfield ; S_imonee; Maysanchi

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 00:30

Citaat:
April
zaterdag 19 april; Sabine_95; Koekeroekus; hdv ; Dott elwinfield ; S_imonee

Mei
zaterdag 17 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield; S_imonee; Maysancho

zaterdag 24 mei; Sabine_95 (ovb); Koekeroekus; niene87 (ochtend); hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap

zaterdag 31 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; Dott, Tammie elwinfield ; S_imonee; Maysanchi

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap

elwinfield

Re: Fotomeeting omgeving Hardenberg/Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 00:37

Je wilt trouwens geen zondagen doen?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 00:49

Citaat:
April
zaterdag 19 april; Sabine_95; Koekeroekus; hdv ; Dott elwinfield ; S_imonee ; _l_amanda_l_

Mei

zaterdag 24 mei; Sabine_95 (ovb); Koekeroekus; niene87 (ochtend); hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap

zaterdag 31 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; Dott, Tammie elwinfield ; S_imonee; Maysanchi ; _l_amanda_l_

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 08:55

_l_amanda_l_ schreef:
Citaat:
April
zaterdag 19 april; Sabine_95; Koekeroekus; hdv ; Dott elwinfield ; S_imonee ; _l_amanda_l_missanita84

Mei
zaterdag 17 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield; S_imonee; Maysancho.missanita84

zaterdag 24 mei; Sabine_95 (ovb); Koekeroekus; niene87 (ochtend); hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap.missanta84

zaterdag 31 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; Dott, Tammie elwinfield ; S_imonee; Maysanchi ; _l_amanda_l_,missanita84

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap.missanita84

ik kan ook allemaal voor zover ik weet

Sabine_95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 08:56

Datum prikker is idd geen verkeerd idee. Alleen geen idee hoe dat werkt, ga ik vanavond naar kijken.
Op de telefoon wil dat niet echt fijn.

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 09:23

_l_amanda_l_ schreef:
Citaat:
April
zaterdag 19 april; Sabine_95; Koekeroekus; hdv ; Dott elwinfield ; S_imonee ; _l_amanda_l_ ; JoanneE

Mei
zaterdag 17 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield; S_imonee; Maysancho ; JoanneE

zaterdag 24 mei; Sabine_95 (ovb); Koekeroekus; niene87 (ochtend); hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap; JoanneE

zaterdag 31 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; Dott, Tammie elwinfield ; S_imonee; Maysanchi ; _l_amanda_l_; JoanneE misschien met veulen

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap; JoanneE met veulen

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 09:48

Citaat:
April
zaterdag 19 april; Sabine_95; Koekeroekus; hdv ; Dott elwinfield ; S_imonee ; _l_amanda_l_ ; JoanneE

Mei
zaterdag 17 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield; S_imonee; Maysancho ; JoanneE

zaterdag 24 mei; Sabine_95 (ovb); Koekeroekus; niene87 (ochtend); hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap; JoanneE

zaterdag 31 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; Dott, Tammie elwinfield ; S_imonee; Maysanchi ; _l_amanda_l_; JoanneE misschien met veulen ; Adawi

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap; JoanneE met veulen ; Adawi

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 13:39

Adawi schreef:
Citaat:
April

Mei

zaterdag 31 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; Dott, Tammie elwinfield ; S_imonee; Maysanchi ; _l_amanda_l_; JoanneE misschien met veulen ; Adawi

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap; JoanneE met veulen ; Adawi

ik sta er nu niet meer bij op? ik kan dus ook elke keer

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:11

missanita84 schreef:
April
zaterdag 19 april; Sabine_95; Koekeroekus; hdv ; Dott elwinfield ; S_imonee ; _l_amanda_l_ ; missanita84 JoanneE

Mei
zaterdag 17 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield; S_imonee; Maysancho ;missanita84 JoanneE

zaterdag 24 mei; Sabine_95 (ovb); Koekeroekus; niene87 (ochtend); hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap; missanita84 JoanneE

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap ;missanita84 JoanneE met veulen ; Adawi

Als het goed is klopt ie nu weer.
Ik wil anders ook wel een datumprikker aanmaken, Heb dat al wel vaker gedaan.

Sabine_95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 14:24

Als je wilt mag dat wel :)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:27

Tuurlijk wil ik dat :)
Als iedereen dan even zijn e-mailadres naar mij wil PB-en.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:00

dank je simone je hebt pb

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:06

Van mij ook ^^

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:50

Van wie ik nu pb heb, heeft ook al een uitnodiging! Kan altijd nog mensen toevoegen.
Wat de namen betreft. Sommigen staan gewoon met hun eigen naam, andere met boktnaam, of beide. Ik wist het allemaal niet zo goed :+

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:52

Maakt niet uit. Is wel duidelijk zo toch? Ik heb iig ingevuld :)

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:55

S_imonee schreef:
missanita84 schreef:
April
zaterdag 19 april; Sabine_95; Koekeroekus; hdv ; Dott elwinfield ; S_imonee ; _l_amanda_l_ ; missanita84 JoanneE nobje

Mei
zaterdag 17 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield; S_imonee; Maysancho ;missanita84 JoanneE nobje

zaterdag 24 mei; Sabine_95 (ovb); Koekeroekus; niene87 (ochtend); hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap; missanita84 JoanneE nobje

zaterdag 31 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; Dott, Tammie elwinfield ; S_imonee; Maysanchi ; _l_amanda_l_; JoanneE misschien met veulen ; Adawi nobje

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap ;missanita84 JoanneE met veulen ; Adawi nobje

Als het goed is klopt ie nu weer.
Ik wil anders ook wel een datumprikker aanmaken, Heb dat al wel vaker gedaan.

Zo, helaas heb ik mijn agenda op mijn werk laten liggen... maar volgens mij ben ik die weekenden vrij... Ik heb wel een voorkeur voor de zondag.

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:59

nobje schreef:
April
zaterdag 19 april; Sabine_95; Koekeroekus; hdv ; Dott elwinfield ; S_imonee ; _l_amanda_l_ ; missanita84 JoanneE nobje zoutenootjes

Mei
zaterdag 17 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield; S_imonee; Maysancho ;missanita84 JoanneE nobje zoutenootjes

zaterdag 24 mei; Sabine_95 (ovb); Koekeroekus; niene87 (ochtend); hdv; Dott, Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap; missanita84 JoanneE nobje zoutenootjes

zaterdag 31 mei; Sabine_95; Koekeroekus; niene87; Dott, Tammie elwinfield ; S_imonee; Maysanchi ; _l_amanda_l_; JoanneE misschien met veulen ; Adawi nobje zoutenootjes

Juni
zaterdag 14 juni; Sabine_95; Koekeroekus; niene87 (ochtend), Tammie; Casteleyn elwinfield ; S_imonee; Maysancho, NienSCHaap ;missanita84 JoanneE met veulen ; Adawi nobje zoutenootjes

Zo, helaas heb ik mijn agenda op mijn werk laten liggen... maar volgens mij ben ik die weekenden vrij... Ik heb wel een voorkeur voor de zondag.

Zo, hier ook maar ingevuld.

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:34

Is het niet een optie een zondag ook toe te voegen als datum dan? Lees hier van een paar dat die dat ook wel zouden willen?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:58

Nobje en Ellen, willen jullie je e-mailadres naar mij Pb-en? Ik heb een datumprikker gemaakt, dat is wat overzichtelijker dan dat gequote.

Wat mij betreft prima. Als Sabine het daar ook mee eens is? Zij organiseert het.

Sabine_95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 17:18

Zoals ik heb aangegeven in het grote bericht met informatie.
Mag het van mij wel op zondag, maar dat zal betekenen dat ik er dan niet bij zal zijn!
Dit omdat mijn vader gewoon niet met mij mee gaat op zondag.
Sorry als het bot overkomt, zo bedoel ik het absoluut niet. Ik heb gewoon het idee dat niet iedereen alles even goed leest,..

elwinfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:22

Sabine_95 schreef:
Zoals ik heb aangegeven in het grote bericht met informatie.
Mag het van mij wel op zondag, maar dat zal betekenen dat ik er dan niet bij zal zijn!
Dit omdat mijn vader gewoon niet met mij mee gaat op zondag.

Excuus, heb ik inderdaad overheen gelezen! :oo Vervelend, maar het is niet anders!
Ik vind dat we daar wel rekening mee moeten houden, aangezien jij degene bent die
het hele idee heeft voorgesteld ;)
Die datum dat je oma jarig is, is dan wel goed? Of kun je die beter niet door laten gaan?
Want dat zou voor jou ook vervelend zijn, dat je er dan niet bij kan zijn :)

S_imonee schreef:
Nobje en Ellen, willen jullie je e-mailadres naar mij Pb-en? Ik heb een datumprikker gemaakt, dat is wat overzichtelijker dan dat gequote.

Als je het over mij hebt, ik hem 'm al ingevuld! ;)

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:25

Excuses, ik las alleen voorkeur voor zaterdag, maar begreep niet dat zondag dan helemaal niet kon. Ik zei het meer omdat een paar mensen aangaven zondag, maar daar verder niet op gereageerd werd. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat jij er als organisator bij moet zijn. :)

Sabine_95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 17:26

Het geeft niet!
En als ik niet mee ga als model. Dan kan het ook wel op zondag ik zit dan alleen met vervoer. (Denk namelijk niet dat ik mijn rijbewijs dan al heb)
Tenzij de locatie dichtbij bij mijn huis is dan willen vaak mijn ouders mij wel brengen en halen en anders zou ik nog op de fiets kinnen komen.
Maar Sahara is wat te ver fietsen :+

Uhm goed dat je het zegt! Zal is vragen of ze al weten wanneer oma de verjaardag houdt. Kans is groot dat ze het de dag erna op zondag viert

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:31

Daar heb ik dan denk ik ook overheen gelezen. Mijn excuses.
En jij wordt vast wel als model gekozen, want Dinera is een zeer knap paard! En leuk om te fotograferen! :D

Nee Ellen, ik bedoel Zoutenootjes, dat is ook een Ellen haha.