FM paarden in Borssele (zeeland) april/mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_SamanthaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:02

Bedankt @Boeflover! :)

Leuk! *\o/*

boeflover

Re: FM paarden in Borssele (zeeland) april/mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 11:13

Leun wil jij je fries nog bij ons in de wei of op stal parkeren s middags? Dan houd ik daar rekening mee en kan ik evt de wei opdelen door een tijdelijke afrastering te zetten.
Dit geld ook voor Simone, wil jij rhoda s middags in de wei naast mijn pony's of denk je dat dat ook niet goed gaat en heb je haar dus liever op stal?

Ik heb wel enkel nog lage prikpaaltjes dacht ik, maar kan er wel gewoon stroom op zetten.

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:23

oh sorry boeflover vergeten door te geven maar Samantha rijdt alleen smorgens mee, Samantha heeft geregeld dat ze andere vevoer terug heeft.
Dus zodra wij klaar zijn hoeven wij niet te blijven dus hoeft mijn friesje niet op stal of in de wei (wel super van je dat je dat wilde regelen, waardeer dat enorm. Maar het is dus niet nodig, wellicht ook wel handig voor de shoots voor de middag, staat er geen storend paard in de buurt ;) )

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:32

Ik zou Rhoda het liefst even op de wei hebben, dan is ze denk ik het meest rustig. Weet niet of er voldoende gras staat, maar kan sowieso een paar plakken hooi meenemen van thuis.

Verder las ik dat veel mensen geen held zijn met draaien met de trailer, ik ook niet, dus als het niet perse nodig is liever niet :')

Samantha rijdt met mij mee terug aan het eind van de dag :j

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:04

Mijn vriend komt 's middags mee om te helpen! Dat is wel een held wat betreft trailerrijden, dus als het nodig is kan hij wel helpen om om te draaien en weg te komen! :D
Laatst bijgewerkt door Cindyrella op 22-04-14 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:07

hi Jorien, dat zou fijn zijn dat Mars kan helpen :D
pfff valt een last van mn shouders (had stiekem al bedacht dat ik in uiterste geval mn trailer zou los koppelen en dan gewoon zou om draaien :') )

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:59

Jorien, is het ver stappen vanaf jou?

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 16:20

Het is ongeveer 3,5km stappen vanaf mij Christa. Denk dat je daar op paard ongeveer 30 tot 40 minuten over doet.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 17:08

Haha wilde al zeggen dat m'n vader ook evt als parkingbuddy kan fungeren hoor, die kan met z'n ogen dicht nog wel achteruit met een trailer. Maar de inham voor ons huis (op de foto rechts) passen wel 2 trailers op als je om de beurt in/uitlaad( ms dat het nog wel gaat ook), dus daar hoef je je niet druk om te maken opzich. (Is een oprit naar een boerenland dus niet van ons, maar die boer komt nooit op zondag dus heel erg zal die het niet vinden, maar goed, als je achteruit kan rijden ;) dan toch uiteraard bij voorkeur op ons eigen erf parkeren haha.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 17:10

Heb trouwens net wat foto's gemaakt van alle plekken om te fotograferen dus zal ik zomeren even uploaden. Ik hoop wel dat we nog een paar buitjes regen krijgen van te voren, want het gras en riet is nog erg dor/laag...

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 23:19

zometeen werd iets later, maar hierbij dus nog de foto's ;)

Afbeelding
loc 1. wei, appelbomen staan nu in bloesem dus ben bang dat dat over 2 weken net weg zal zijn..
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-BCEJAKMH.jpg
loc 2; wei
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4DRR674N.jpg
loc 3; rijbak
Afbeelding
loc 4; hoekje bij water
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-SSOWYCMM.jpg
loc 5; wei (hier komen de ponys net af dus moet even een buitje regen overheen..)
Afbeelding
loc 6; water en een bult
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NRAYVAGM.jpg
gras op de bult is helaas nog niet super, hopelijk over 2 weken is het gras wat dichter gegroeid..
Afbeelding
loc 7; open plek in het bos
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-VBAYLMST.jpg
wandelpaadje (er loopt nog een wat breder pad naar de open plek hoor ;) )

zoals ik al schreef is het allemaal nog wat dor/laag, maar ja, in april groeit alles het hardste dus als het nog een paar kleine buitjes wil regenen zal het er over 2 weken al weer anders uitzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:28

Mooie locaties! Als het inderdaad nog een paar keer wil regenen (bij voorkeur 's nachts :P ) dan komt dat wel goed met het gras denk ik. Ik heb er echt heel veel zin in!

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:42

oh wow dat zijn echt mooie locaties, super veel zin in! ga zaterdag mn (nu grijze :') ) fries wassen dus die moet verplicht nachtje op stal dan, zodat we keurig voor de dag komen zondag :D
nu al aan t denken welk setje ik ga doen 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:50

Op mijn Facebook staan trouwens een paar nieuwe foto's, afgelopen weekend gemaakt. Ik ben niet zo goed in rijfoto's, moet ik flink op oefenen, maar dan hebben jullie wel een idee :+

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 11:48

Leun het is pas volgende week he :p maar ik denk dat ik dit weekend ook al een keer ga wassen, pony is natuurlijk nog jong dus heeft daar nog niet heel veel ervaring mee dus kan het ms beter nu al een keer doen (ben al weken bezig met voorbereiding, want alleen op stal was ze ook nog niet gewend dus dat gaat nu goed :) steeds een borstel meer gebruikt, oren alvast uitgeknipt e.d.)

_SamanthaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 15:15

Wat een mooie locaties!! Dat gaat vast goed komen *\o/* , ik heb alvast een zonnetje besteld :D

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:26

boeflover schreef:
Leun het is pas volgende week he :p maar ik denk dat ik dit weekend ook al een keer ga wassen, pony is natuurlijk nog jong dus heeft daar nog niet heel veel ervaring mee dus kan het ms beter nu al een keer doen (ben al weken bezig met voorbereiding, want alleen op stal was ze ook nog niet gewend dus dat gaat nu goed :) steeds een borstel meer gebruikt, oren alvast uitgeknipt e.d.)

Ik was al bang dat ik mis was.

Mooie lokaties!

mkr_78

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:50

Zo, ik had even stress, met een kapotte ipad... |(

Wat een mooie locatie! Nu maar hopen op een mooi zonnetje. Ik heb afgelopen weekend moeten fotograferen voor de plaatselijke kinderkleding winkel. Was zo leuk, maar zo sneu dat het af en toe verschrikkelijk begon te regenen...

Kayleigh, ik heb je foto's gezien. Ik vond ze mooi hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:38

Hier kwam het met bakken uit de lucht. Aan de overkant ook? Het gras zal iig wel groeien dan... :P

Jammer dat het af en toe regende, Martina! Zijn de foto's wel gelukt verder? En bedankt voor het compliment! Ik moet nog veel oefenen maar ach... :D

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:13

ja klopt Boeflover, ik doelde oko meer op zaterdag 3/5 ;)
komende zaterdag wassen heeft idd absoluut geen zin :D
Kayleight, ik vind ze ook erg mooi hoor, vooral doorgaan :)

mkr_78

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:20

Ja ze zijn nog aardig gelukt hoor, lang leve Photoshop :o ze staan op Facebook, op de site van little stars Breskens. Het was vooral sneu voor de kinderen, het was zomerkleding en terwijl ik in een waterdichte jas liep, liepen er kinderen in topjes, shorts en jurkjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 14:35

Martina en Daphne, spreken wij nog iets af voor vervoer? :) Misschien kunnen jullie je gsm nummer even pb'en, dan maak ik een WhatsAppgroep aan. Als jullie dat ook handig vinden.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 15:31

Desiree wil je je adres nog even naar mij pb_en :)

mkr_78

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:03

Kayleigh, Spreken we om 9:15 af bij het busstation in Terneuzen? Kom ik in ieder geval met de auto die kant op. Kijken we wel wie er verder wilt rijden, dat maakt mij niet uit. Ik wil evt ook doorrijden, maar ik heb een ford Kaatje dus niet echt luxe ofzo :D Maar goed, het is maar een stukje.

Ik heb alleen geen T-tag....

Edit: m'n gsm nummer heb ik net doorgestuurd. Misschien sowieso wel handig om dat van iedereen te hebben. Tis niet te hopen, maar zelfde geld valt zondag de regen met bakken uit de hemel en willen we later beginnen of zelfs een andere datum prikken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 14:35

Als jij rijdt, dan kunnen Daphne en ik de tunnelkosten delen. Ik denk dat het dan wel eerlijk verdeeld is qua kosten :)

Het lijkt mij inderdaad ook handig om van allemaal een nummer te hebben/een groepschat te maken. Mocht het dan in de soep vallen dan kunnen we makkelijker en sneller contacten. Of als er iets voorvalt bij iemand.