Haha laura, ja klopt, iedere keer als ik jouw naam typ type ik stella en dan denk ik oh nee het is laura, weet niet waarom ik dat zo in mijn hoofd heb zitten :p maar idd stella moet jij voorstellen hahaha!
Yep daar is inderdaad een parkeerplaatsje ik heb trouwens nog een fotograaf weten te ritselen, zal dr vanavond erbij zetten!
First_Unique
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-14 21:27
bij deze even het schema nog een keer met de nieuwe fotograaf erbij: Kelsey van Eersel - Flitstime - http://www.flitstime.nl
Verder is helaas Marlies op dit moment ziek. We kijken gewoon even af hoe het gaat verlopen. Als ze niet fit is zondag gaat ze niet mee. ze wil echt heel graag mee dus hoop voor haar dat ze goed op knapt de komende dagen! nogmaals beterschap!
Verder kan het zijn dat 2 honden uit gaan vallen helaas. Mckenzy is op dit moment ziek dus hopelijk is hij voor zondag weer beter. Pepper is vorige week aangevallen dus haar baasje twijfelt of ze het wel aandurft om mee te gaan met een aantal vreemde honden erbij. dus dat hoor ik zo spoedig mogelijk. Reservemodellen ben alvast voorbereid dat jullie misschien ingezet gaan worden
McKenzy is helaas nog steeds super ziek dustinlover, jij mag met Luna mee als je wilt. Ik weet niet of er iemand van de middaggroep ook in de ochtend kan? want dustinlover heeft op de vorige pagina wel aangegeven dat ze alleen in de middag kan. En ik wet ook niet of jij nog steeds mee wilt doen Dustinlover?
Pfoe ik zie het!! Maar kans op regen 10% dus ik ga van die 90% niet uit we zullen alleen wel enorm veel zon vangen aan de bewolking te zien das jammer dan maarja..
Reservemodellen.. Kunnen jullie even nakijken of jullie nog allemaal zondag beschikbaar zijn en doorgeven? Heb vanmiddag van kiimsharon begrepen dat ook zij in twijfel zit of ze wel wil/kan komen.. Zou het fijn vinden om te weten van wie ik op aan kan eigelijk...
Super dat jullie zo snel antwoorden!! Thnx! Ik wacht nog even de pb van kiimsharon af, en anders gaat de eerstvolgende op de lijst gewoon mee, volgens mij ben jij dat amber als ik me even niet vergis
Super laura!! Marlies is helaas nog ziek dus die gaat niet mee. Verder wil iedereen zorgen dat ze zelf het schama op de telefoon hebben of zelf uitprinten, wat je wil? Ik heb namelijk geen printer ter beschikking.
Ik maak wel even een screenshot dan heb ik m sws. Maar klopt het schema nu nog ivm de uitvallers?
astriidj
Geplaatst: 26-04-14 14:21
Kun je vanavond dan nog even een nieuw schema plaatsen? Omdat er nu weer het een en ander veranderd is. Is wel zo handig als ik dan een kloppend schema uit print. Hopen op goed weer morgen!