booster; jammer maar al ben je straks geen model je komt toch mee met mij en we maken er een hele leuke dag van max; ja de locatie is het oude meer in son
Ik heb mijn camera verkocht, dus ik kan niet meer mee als fotograaf denk ik. Heel misschien de Canon van mijn moeder, maar ik geef een ander ook graag de kans.
Hanna_94
Geplaatst: 28-04-14 16:48
Het spijt me, maar ik geef mijn plaats als fotograaf over aan de volgende reserve, ik denk dat dit manon is? Ik heb me wat mispakt in het schoolwerk dat ik nu heb, dus kan ik een vrije zondag best nog gebruiken. Ik weet dat het afmelden van fotografen op minder dan een week voor de datum klote is, dus als geen van de reservefotografen nog kunnen, dan zal ik alsnog meegaan (En dan maak ik al dat schoolwerk in ieder vrij gaatje dat ik kan vinden)
Guusch
Geplaatst: 28-04-14 20:49
Hoi Timo, Doe mij maar de middagploeg. Mocht je er teveel hebben voor de middag dan is de ochtend ook geen probleem. Geef je nog aan hoe laat we waar moeten zijn? Doei Ellen
Oehhh nu hoop ik zoooo onwijs erg dat ik mijn eigen body voor het weekend terug heb.. Ik heb net mijn nieuwe lens binnen gekregen. Dus dan kan ik mooi oefenen ermee.. Dus nu eventjes super hard duimen dat ik mijn body op kan halen heeeel snel..
Wanneer komen de shema's en de precieze plek online.?
astriidj
Geplaatst: 29-04-14 12:47
Ja heb je al toestemming van de boswachter? En wat is het alternatief?
Timo
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 13:20
XxLiEsJuHhxX schreef:
Wanneer komen de shema's en de precieze plek online?
Daar ben ik nu mee bezig, ik heb al veel voorkeuren binnen. En als een groep vol zit, gaan degene die niks hebben doorgegeven naar de andere groep!
astriidj schreef:
Ja heb je al toestemming van de boswachter? En wat is het alternatief?
Ik heb ze eergisteren een reminder gestuurd, niet dat ze me straks vergeten.. Het alternatief is het bos eromheen. Daar heb je ook een paar mooie plekjes!