Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Okee dan doe ik dat![]()
Lichte voorkeur voor alleen, maar als de rest liever in duo's zit zal ik er ook niet van sterven
Citaat:Even aan alle fotografen...
Fotograferen jullie liever alleen of in duo's? Graag zelf even invullen.![]()
Alleen: 1
Duo's: 2
Marjoow schreef:Dan zou je moeten kiezen om minder modellen mee te nemen. Voor een paard is het gewoon heel vermoeiend om 2 uur model te staan voor portret, en persoonlijk vind ik het ook te veel.
Magrathea schreef:Je kunt toch ook op de dag zelf kijken? Als je begint met 1 op 1 en dan wil er misschien een model even rust tussendoor, dan gaat een ander als duo wat foto's maken. Al kan dat ook als de fotograaf rust wil
_Cowgirl schreef:Magrathea schreef:Je kunt toch ook op de dag zelf kijken? Als je begint met 1 op 1 en dan wil er misschien een model even rust tussendoor, dan gaat een ander als duo wat foto's maken. Al kan dat ook als de fotograaf rust wil
Natuurlijk en er zullen best wat modellen samen op de foto willen of even wat drinken ed. (Al worden er dus ook pauzes gepland).
Hannah en ik willen het gewoon net als de vorige keer doen (met imo nog wat kleine aanpassingen in de planning), voor de rest was dat een geslaagde dag en ging het goed, het was gezellig en de paarden en honden vonden het niet te lang. Althans daar hebben wij niets van gemerkt en ik heb ook niemand erover gehoord. We hebben zelfs toen het afgelopen was nog uitgebreid staan kletsen.
Vandaar dat ik best wil meegaan met de fotografen, maar wij niet ons hele idee van de meeting om gaan zetten. Het gaat in mijn ogen die dag vooral om de modellen. Natuurlijk, de fotografen moeten ook mooi portfoliomateriaal en dat levert het heus wel op, maar zij kunnen naar elke meeting als ze maar willen. Mensen die afhankelijk zijn van hun rolstoel kunnen dat niet.
Magrathea schreef:Marjoow schreef:Ik vind 1 op 1 echt niet fijn, en als je echt 1 op 1 gaat doen meld ik mijzelf af. Je hoeft niet voor mij alles aan te passen hoor
Waarom niet als ik vragen mag? Ik kon me er niet echt nadelen bij voorstellen namelijk.
Suuszels schreef:Ik heb ook een sterke voorkeur voor duos! Van anderen leer je en als je zelf geen inspiratie hebt even is het ook handig
Echter is 1 juni een lastige datum voor mij. Mijn moeder is dan jarig en wss hebik de dinsdag erop toetsen, maar ik weet nog niet precies hoe het volgende blok vormgegeven wordt.
Marjoow schreef:In dat geval [naam], zie ik liever dat ze naar de hond kijkt die ze mee heeft, bijvoorbeeld. Maar nogmaals laat je beslissing niet aan mij afhangen