XxJustinexX schreef:24 mei zou het mooiste zijn voor mij, maar ik heb verder nog steeds geen antwoord op hoe het zit met de fotografen.
Wat is de vraag?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Too schreef:Wat zijn de criteria om mee te doen als fotograaf?
Ik vind fotograferen erg leuk, maar heb nog zeer weinig ervaring. Ik zou het leuk vinden om van de gelegenheid gebruik te maken om weer eens te kunnen oefenen, maar kan dus niet echt resultaat garanderen...
Zou ik bijvoorbeeld (als het een datum wordt waarop ik kan) als extra fotograaf kunnen komen? Modellen zouden dan natuurlijk gewoon de gelukte foto's krijgen.
StillAngel schreef:Too schreef:Wat zijn de criteria om mee te doen als fotograaf?
Ik vind fotograferen erg leuk, maar heb nog zeer weinig ervaring. Ik zou het leuk vinden om van de gelegenheid gebruik te maken om weer eens te kunnen oefenen, maar kan dus niet echt resultaat garanderen...
Zou ik bijvoorbeeld (als het een datum wordt waarop ik kan) als extra fotograaf kunnen komen? Modellen zouden dan natuurlijk gewoon de gelukte foto's krijgen.
Helemaal niets. Natuurlijk gaat het ook om het eindresultaat, maar een gezellige dag is even zo belangrijk! Dus je mag je (graag) aanmelden en eventjes invullen via Doodle wanneer je zou kunnen.
StillAngel schreef:Wat een prachtig paard zeg!![]()
Ik zie bij Doodle dat 'Melanie' het ingevuld heeft, wat is je gebruikersnaam? Ik zie je niet in het lijstje staan.
Degene die nog niets hebben ingevuld zijn:
*nobbie91
*fleur787
*19marjo90
*Gretous
*big_appie
*Gulpje
*tinkerkyara
*tinkermuts