Ja haha, na af en toe ruzie is er dan toch iets uitgekomen Alles is in orde, nu moeten alleen de weergoden even flink zijn op die dag en ons een zonnetje geven!
Whaha ja inderdaad! Wij hadden daar toen echt een hele discussie over. Laten we daar op hopen ja! Samen met geen zieke mensen, geen zieke paarden, geregeld vervoer en natuurlijk niet teveel schoolwerk.
Ik hoop op geen mankende paarden. Vooral Hyrano dan, paardlief staat weer eens mank en zn ijzers gaan er binnenkort af (is gewoon even nodig, zijn hoeven zijn helemaal niet in orde). Dus dat is even spannend Maar tegen dan staat hij al bijna anderhalve maand zonder ijzers en als het echt niet gaat, komen er uiteraard terug ijzers onder Dus laten we hopen dat Hyrano niet mank staat!
Ziek ben ik altijd, ik heb altijd zoveel zenuwen en stress voor een meeting, dus dan heb ik die avond ervoor altijd suuuper veel buikpijn en hoofdpijn xD
Daar hoop ik inderdaad ook héél erg op! Laten we duimen voor Hyr (en andere paardjes) xD Lukt vast wel met Hyrano, en anders kunnen portretjes vast wel.
Ik ben in principe ook altijd ziek, maar dan elke dag. Dus moe, spierpijn, soms hoofdpijn (veel activiteit) en misselijk etc. Maar morgen naar de dokter dus hopelijk wordt er daarna iets aan gedaan. Maar ik ga sowieso naar deze meeting, hoe dan ook. Wel spannend om jullie allemaal te zien.
Ach, maar Laurence is ook een keertje gekomen en Hyr stond toen ook kreupel. En hij begon te showen en opeens was zn kreupelheid weg. En toen hij dan weer normaal draafde, liep ie weer kreupel. Gek beest.
Maar ja, we zien dan wel. Is nog wel eventjes he!
Ik ga daar volgens mij uitgelachen worden Juul vindt mij ook al zo grappig, dat moest ze zo nodig zeggen op HE xD
Maar beside that heb ik een vraagje aan een aantal fotografen hier
Ik heb vakantie geld gekregen en dat is totaal iets meer dan verwacht + mijn spaargeld en verjaardag kan ik een 70-200 2.8 lens kopen. Alleen nu zit er zoveel prijsverschil tussen dat ik niet weet wat nu de beste lens is. Een sigma van 1059 of een nikon van 1800 (evt. tweede hands kopen). Ik wil er sowieso beeldstabilisatie op.