Jammer, maar veel plezier! Ik hou het topic in de gaten voor de resultaten. Ook mij mag je van de reservelijst afhalen. Ik ga geen datum vrijhouden met een grote kans dat ik toch niet hoef te komen
Modellen - aanmeldingen open (Sluit op 2 maart) _Zeppelin | Judith | Mechelse herder | Yuka | FotoFoto | Kan eventueel een kindje regelen IMANDRA | Lisa | Labrador retriever | Misha | FotoFoto | Goed onder appel Joline_ | Joline | Kooikerhond | Hazel | Foto | Pas 7 maanden oud xTitanic | Nenah | Spaanse waterhond | Maya | FotoFoto | Lange vacht op de meeting Amber27 | Amber | Kruising | Woopy | FotoFoto | ongeveer 13 jaar oud Amber27 | Amber | Kruising | Ad | FotoFoto | Ad heeft maar 3 poten Honden page | Pauline | Podenco Andaluz | Cosmic | FotoFoto | Moet aan de lange lijn Honden page | Tamara | Kruising | Odi | FotoFoto | Houdt van spelen met andere honden Honden page | Pauline | Kruising | Hayzel | FotoFoto | Kan wat attributen meenemen, hond kan goed apporteren (frisbees etc) Honden page | Kelly | Nova scotia duck tolling retriever | Luan | FotoFoto | Bijna 2 jaar oud Honden page | Sanne | Golden retriever | Evy | FotoFoto | Goed onder appel, reageert alert op piepjes Maria1991 | Maria | Boerenfox | Sammy | FotoFoto | Bijna een jaar oud en een echte grappenmaker. Honden page | Penny | Kruising | J-jay | FotoFoto | Goed onder Appel, kan los en eventueel kind van 16 Samantha89 | Samantha | Kruising | Boomy | Foto | Kruising berghond met husky EllisL | Ellis | Tibetaanse terriër | Bobbie | FotoFoto | Echte mensenvriend crazyshar| Sharon | Franse Bulldog | Houtchi | FotoFoto | Kan strikjes meenemen Honden page | Christine | Siberische husky | Cody | FotoFoto | Kan niet los, wel heel veel mogelijk qua attributen en aankleding Honden page | Pauline | Podenco Andaluz | Wispa | FotoFoto | Kan enkel samen met Cosmic mee Zoefff | Mirte | Kruising | Sam | FotoFoto | Mirte is zwanger Boeflover | Desire (?) | Kruising | Pip | Foto | Behendigheid Boeflover | Desire (?) | Dwergpincher | Ginny | Foto (links) | Lijkt veel op Pip, kunnen ook samen op de foto chriske | Chris | Shi Tzu | Marley | FotoFoto | ong 6 maanden oud op 6 april Geen bokt | Tanja |Tsjechische herder | Ejmy | FotoFoto | Pup, luistert erg goed en kunnen veel attributen mee
Hopelijk heb ik morgen even tijd . Zit vandaag weer tot 8u op school, als ik dan om half 10 thuis ben heb ik niet zo'n zin meer om m'n pc aan te zetten
Bobbie is inmiddels geknipt. Tegen de tijd dat de meeting is, zal hij weer een wat langere vacht hebben. Recente foto's zijn gemaakt, alleen even wachten tot de fotografe ze toe stuurt, dan zal ik er hier even eentje posten
vandaag voor het eerst Houtchi echt voor de camera gehad, hij was wel lekker eigenwijs maar kon gelukkig los. en hopelijk zijn er mooie foto's uitgekomen maar daar heb ik alle vertrouwen in.
hebben alle fotografen al hun mening doorgegeven??
Spannend hoor. Ben erg benieuwd! Als het zulk weer is als vandaag, en dan met ietsje meer wolken voor de mooie luchten dan worden het vast prachtige foto's!