even een vraag, waarom gaat het geld kosten voor de fotografen? je huurt het terrein om gebruik te maken van de hindernissen, waarom moeten de fotografen dan betalen? ik woon 15 min fietsen vanaf bronsveld, maar iedereen die daar fotografeert gaat echt geen huur betalen om te fotograferen... en in welke prijs klasse moet je dan denken?
AmberB_
Geplaatst: 19-01-14 09:43
martine0503 schreef:
Calanddra, waarom heb je geen crossbescherming om de benen van je tinker? Niet aanvallend bedoeld hoor.
Met wizzard heb ik in het begin bij de b-ponies toen wel voor en achter bescherming gehad, maar dit belemmerde hem in zijn galop en sprongen. Dus heb het eraf gehaald en rij alleen met simpele BR peesbescherming voor. Voor de rest beschermen zijn sokken goed heb er ook nooit commentaar op gehad tijdens wedstrijden (L-ponies, B-paarden)
Onze laatste officiele SGW reden we zo Vanwege een blessure niet meer officieel gestart. Alleen nog lekker op de tinkerdagen crossen, oefen- en onderlinge crossen gereden.
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-14 19:55
Nou goed nieuws. De baan in Lunteren mogen we gratis gebruik van maken. Het enige wat ze graag zouden zien is een foto voor op de website. Nou hier kan ik sowieso voor zorgen en ik denk dat er nog wel meer fotografen een foto willen doneren?
Mijn voorkeur gaat hier dan wel naar uit. Ik ga morgenavond nog even bellen met Lelystad.
Het zou mij ook wel gaaf lijken om naar deze crossmeeting te gaan als model met m'n pony. Alleen is het afhankelijk van de plaats en datum.
Ik vind het in ieder geval een goed idee! Vooral omdat je op wedstrijden de hindernis soms niet goed in beeld kunt krijgen, is het wel leuk dat je als fotograaf een heel terrein hebt met hindernissen en waar je kunt staan waar je maar wilt!