Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
othelloster schreef:anders kom ik wel eens gratis foto's voor jouw maken
Charlottte schreef:Ik denk dat er hier erg makkelijk gedacht wordt over dit soort reportages. Je kunt wel zeggen dat het op de Brunsummerheide plaats gaat vinden, geen probleem als de eigenaren zelf de boete willen dragen bij het afwijken van de paden. Maar ik denk dat je er rekening mee moet houden als dit niet het geval is je niet genoeg hebt aan enkel de ruiterpaden (tenminste niet in mijn straatje reportages).
Een ruiterpad kun je uiteraard ook niet af gaan zetten met prikpaaltjes, zo versper je de weg voor andere gebruikers en heb je niet genoeg ruimte ( zeker niet als je met een sportlens werkt ).
romyloverrr schreef:misschien kan ik mijn vader zo ver krijgen dat de fotomeeting bij mij thuis mag?
Dan wel in het voorjaar ivm kapot trappen gras.
Dan hebben we:
- een parkeerplaats voor genoeg trailers
- prikpaaltjes
- genoeg ruimte
- mooie omgeving
- beekje
- geen gezeik met wetten en toestemming.
foto's die bij mij achterom gemaakt zijn (eigen weiland)
Gem schreef:Ben nog nooit bij een fotomeeting geweest, maar aangezien het erg dichtbij is voor mij (paard staat in Schinveld), wil ik het wel eens proberen als het weer een beetje meewerkt. Ik kom dan wel met de marathonwagen.
Moos, Duitsgefokte KWPN'er, 6 jaar
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wellicht wil stalgenootje ook mee, zij heeft een bruine Andalusische hengst voor de wagen staan, 8 of 9 jaar (foto per pb)