Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daiswees schreef:Wij hebben zelf paaltjes en lint
Miralda kan los tussen de paaltjes ( heeft er veel respect voor) enkel snappen jullie denk ik zelf ook wel dat ik er niet door et dolle heen ga jagen !
Miralda is vertrouwd op het strand dus durf alles wel aan met dr!
Enkel vind ik losgooi nooit interessant voor mezelf dus zal dr enkel voor jullie portfolio losgooien!
Ilona schreef:Meetings zijn om portfolio materiaal op te bouwen dus ik snap Juliette wel, waarom zou ze komen als zij losgooi op de foto wil hebben? Mochten mensen het jammer vinden dat ze niet komt fotograferen is er altijd nog zoiets als een shoot boeken.
Ilona schreef:Meetings zijn om portfolio materiaal op te bouwen dus ik snap Juliette wel, waarom zou ze komen als zij losgooi op de foto wil hebben? Mochten mensen het jammer vinden dat ze niet komt fotograferen is er altijd nog zoiets als een shoot boeken.
Blitz22 schreef:Ilona schreef:Meetings zijn om portfolio materiaal op te bouwen dus ik snap Juliette wel, waarom zou ze komen als zij losgooi op de foto wil hebben? Mochten mensen het jammer vinden dat ze niet komt fotograferen is er altijd nog zoiets als een shoot boeken.
Ben met je eens en ik blijf erbij dat mensen het zelf moeten weten of ze het willen het is hun verandwoordelijkheid... Als zij het zien zitten dan is het leuk willen ze het niet dan houd het op