Dat zijn helaas twee weekenden dat ik niet kan.. 28/29 mrt ben ik een weekendje naar Drenthe met de pony's en het weekend erna heb ik zaterdag avond mn verjaardag. Gokje dat ik zondag ochtend niet zo helder opsta

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niekje51 schreef:Mijn voorkeur gaat naar de zondag.
Dat zijn helaas twee weekenden dat ik niet kan.. 28/29 mrt ben ik een weekendje naar Drenthe met de pony's en het weekend erna heb ik zaterdag avond mn verjaardag. Gokje dat ik zondag ochtend niet zo helder opstaAlle weekenden daarna kan ik gewoon.
MissRoxyy schreef:Kan ik me nog aanmelden als fotografe?
Hey leuk Marlies dat je meedoet! Hoe gaat het met jullie en met lieve Bella??
Kan ik der weer op de foto zetten haha!
Ow en Nina en Carmen, geen zorgen, komt goed dat nabewerken, kunnen we denk ik gewoon met zn 3e x afspreken en dan gaan we ze nabewerken, logo toevoegen etc![]()
Carmenxoxo schreef:MissRoxyy schreef:Kan ik me nog aanmelden als fotografe?
Hey leuk Marlies dat je meedoet! Hoe gaat het met jullie en met lieve Bella??
Kan ik der weer op de foto zetten haha!
Ow en Nina en Carmen, geen zorgen, komt goed dat nabewerken, kunnen we denk ik gewoon met zn 3e x afspreken en dan gaan we ze nabewerken, logo toevoegen etc![]()
Is goed, gezellig!
Zou ik trouwens ook met jou mee kunnen rijden ?
Niekje51 schreef:Voordat bij die pony's dat haar eraf is zitten we pas ergens in mei, mijn grote merrie heeft geen wintervacht (niet geschoren ofzo, altijd dun in t haar). Dus mij maakt het niks uit.
Moonfight schreef:Misschien handig om wat data op een lijst te zetten waarna mensen via pb of in het topic aankunnen geven wanneer ze kunnen?