Ik zie zo'n meeting meer als een win-win situatie voor model en fotograaf. De fotograaf zoekt geschikte modellen uit waarmee hij of zij een verrijking van het port folio kan bewerkstelligen. Voor het model levert het daarentegen mooie plaatjes van zijn of haar paard op. Voor beide zit er best veel werk in denk ik ook. Daarbij is het leuk om mensen te leren kennen bij een meeting.
evt wordt dit ook mijn eerste meeting . dus helemaal geen idee hoe het loopt . vind wel goed idee dat de fotograven de paarden kiezen . jullie hebben.er immers meeste werk van .en de paarden moeten wel een aanvulling zijn voor jullie . wanneer evt in voorjaar ik verwacht half april 3 arabische veulens evt misschien leuk een van hun mee tenemen
Rozenveld
Geplaatst: 10-01-14 13:20
liefmeisje15 schreef:
- Balloerveld III - Zeegse Il - Drouwenerzand I - Gasterense duinen - Fochterloërveen I - Exloo II - Borgerswold Veendam II - Pagedal Stadskanaal I - Sellingerbeetse - Sellingen III - Lauwersoog III - Baggelhuizerplas II
liefmeisje15
Geplaatst: 10-01-14 13:25
Ik neem toch aan dat het sowieso de bedoeling is om de meeting in het voorjaar te houden. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met de organisatie toch? Lijkt mij juist een plus punt. Verder heeft Caily wel gelijk, er gaat een hoop aan vooraf en je bent zelf ook de hele dag bezig. Maar we kunnen toch allemaal een beetje helpen met meedenken in ieder geval.
Buiten de fotograven om, lijkt het mij ook een leerzame ervaring voor mijn paarden.
Bodan
Geplaatst: 10-01-14 13:47
- Balloerveld IIII - Zeegse IlI - Drouwenerzand I - Gasterense duinen - Fochterloërveen I - Exloo II - Borgerswold Veendam II - Pagedal Stadskanaal I - Sellingerbeetse - Sellingen III - Lauwersoog III - Baggelhuizerplas II
Eerlijk gezegd ben ik op veel plekken nog nooit geweest en kan dus geen goede voorkeur uitspreken. Ik ken Exloo zelf goed, omdat we daar altijd heen gaan. In een straal van ongeveer 45 min. rijden wil ik wel graag blijven.
Misschien handig om per genoemde locatie een foto van de omgeving er bij te doen?
nadita
Geplaatst: 10-01-14 14:59
- Balloerveld IIII - Zeegse IlI - Drouwenerzand I - Gasterense duinen - Fochterloërveen I - Exloo II - Borgerswold Veendam III - Pagedal Stadskanaal I - Sellingerbeetse - Sellingen IIII - Lauwersoog III - Baggelhuizerplas II
liefmeisje15
Geplaatst: 10-01-14 15:52
Balloerveld is dan geen optie meer lijkt mij i.v.m. vergunning?
Foto's toegevoegd, a.u.b. aanvullen.
Citaat:
- Balloerveld IIII - Zeegse III - Drouwenerzand I - Gasterense duinen - Fochterloërveen I - Exloo II - Borgerswold Veendam (1)(2) III - Pagedal Stadskanaal I - Sellingerbeetse - Sellingen (1) IIII - Lauwersoog III - Baggelhuizerplas II
lukalisaaax
Geplaatst: 10-01-14 16:08
liefmeisje15 schreef:
Citaat:
- Balloerveld III - Zeegse III - Drouwenerzand I - Gasterense duinen - Fochterloërveen I - Exloo II - Borgerswold Veendam (1)(2) III - Pagedal Stadskanaal I - Sellingerbeetse - Sellingen (1) IIII - Lauwersoog III - Baggelhuizerplas III
Heb mijn stem even veranderd.
lukalisaaax
Geplaatst: 10-01-14 16:21
liefmeisje15 schreef:
Citaat:
- Balloerveld III - Zeegse III - Drouwenerzand I - Gasterense duinen (1)(2) I - Fochterloërveen I - Exloo II - Borgerswold Veendam (1)(2) III - Pagedal Stadskanaal I - Sellingerbeetse - Sellingen (1) IIII - Lauwersoog III - Baggelhuizerplas III - Noordscheveld - Norg - Dwingelderveld - Dwingeloo (1)(2) I
Heb mijn stem even veranderd, en wat locaties er bijgezet.
Shariell
Geplaatst: 10-01-14 17:30
liefmeisje15 schreef:
Citaat:
- Balloerveld III - Zeegse III - Drouwenerzand I - Gasterense duinen (1)(2) I - Fochterloërveen I - Exloo II - Borgerswold Veendam (1)(2) III - Pagedal Stadskanaal I - Sellingerbeetse - Sellingen (1) IIII - Lauwersoog IIII - Baggelhuizerplas III - Noordscheveld - Norg - Dwingelderveld - Dwingeloo (1)(2) I
Kailin bedankt voor de uitleg. Een paard meenemen is ECHT NIET handig op een meeting, zeker niet als het je eerste is. Zoals jij het uitlegt klinkt het dat je je verantwoordelijkheid neemt wanneer je je paard meeneemt, dat is goed. ik ben in afwachting van deze meeting. Ik moet er een stuk voor rijden dus ga alleen als het netjes geregeld is
Caily
Geplaatst: 10-01-14 23:39
Ik wil ook best helpen met organiseren, of de meeting overnemen qua organisatie, maar dan moet de TS mij maar benaderen. Wel is het zo dat ik pas na 21 maart weer meetings organiseer ivm het weer en dan voornamelijk de gevoelstemperatuur.
@pimaude. Ik heb een uitzonderlijk makkelijk paard. Je geeft haar een hooinet en je kan haar zo achter laten, die maakt zich echt niet druk. En ik regel altijd een tweede persoon voor het geval dat. Het is ook dus niet zo dat ik na een halve meeting weer na huis ga, paardlief staat dus een halve dag "nutteloos" op de locatie, nou ja, so be it. Zij maakt zich niet druk, dan ik ook niet!
Laatst bijgewerkt door Caily op 10-01-14 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil me denk ik niet aan melden, maar mag je ook mee zonder camera of paard? Haha. Ik wil ooit graag een keer mee met een meeting o.i.d. maar ik wil er graag eerst zeker van zijn dat Minx het kan. Honden meeting heb ik een keer eerder mee gemaakt maar dat was het dan ook Gewoon om te kijken.