Edit: las t al, nee dus, evengoed veel plezier, moeten toch eens vaker een fotomeeting in noord brabant organiseren want die zijn er nooit, hoop er 1 te hebben gevonden, vol
xShellie
Geplaatst: 12-02-14 22:32
Super leuk dat ik mee mag! Heb er nu al kei veel zin in! Als er fotografen zijn die willen dat ik iets speciaals aantrek of in een bepaald thema voor hun portfolio, dan stuur maar even een pm..
Ik ga ook eens rondkijken naar wat ik wil een daar een moodboard van maken. Zoiets als hierboven vind ik ook mooi. Een beetje luchtig, zomers maar toch nog netjes.
Hebben de fotografen al nagedacht wat zij aan de modellen leveren? Ik neem aan dat de fotografen vrij zijn om de foto's voor niet commerciële doeleinden te gebruiken, maar het is ook fijn om als model te weten of je bv en grote mooi bewerkte versie van een foto krijgt of niet.
Ik wil ze enkel voor mijn portfolio gebruiken en eventueel op een blog. Verder stuur ik 5 lage resolutie bestanden, geschikt voor internet en zijn de hoge resolutie bestanden over te nemen na overleg