Dat is een leuk idee bo_san! Dan houdt ik me alvast aanbevolen als fotograaf! Hihi!
MallyBelly
Geplaatst: 05-12-13 22:06
Ik heb hier een paar voorbeelden van wat we een beetje in gedachten hebben.. Dit is een echt model dus het hoeft niet zo professioneel maar bijv een make-upje of bijpassende kleding zou leuk zijn
Spoiler: (Jullie hoeven natuurlijk niet in shirt, maar een mooie jas of dergelijk kan ook mooi/goed zijn )
De bedoeling is een winterse shoot, dus winterse outfit. Als jij een winterse paardrij outfit hebt is dat toch geen probleem? Met een leuke muts, handschoenen en sjaal
Ik weet dat alle modellen al gekozen zijn. Maar ik weet ook dat er altijd heel last minute afhaken, zeker als de datum nog niet vast staat. Ik zou het dan ook wel leuk vinden om alsnog op de lijst van reserve modellen te komen te staan. (uiteraard helemaal onder aan) Mochten er alsnog modellen nodig zijn, en ik kan toevallig op de datum die gekozen wordt, dan lijkt het me leuk om te komen.
Voorbeelden van Tweety staan in mijn onderschrift en profiel. Het lukt met mijn mobiel niet om een foto toe te voegen.
Is deze meeting in het weekend of afhankelijk van de dag dat er sneeuw ligt?
Ik ben sinds enkele maanden aan het fotograferen met mijn spiegelreflex, en zou het wel leuk vinden om tijdens deze meeting te komen als "fotograaf", als er nog plek is
Femke, wat is tweety leuk! Hij mag wel in het reserve lijstje Liza, de meeting is altijd in het weekend. Dit omdat de meeste mensen doordeweeks gewoon werken of op school zitten.