Oh god ik moet maar eens gaan slapen, nja ben half ziek en vanochtend om 8 uur wakker gebeld of ik de paarden wel uit het weiland kon halen.. En dan werkten ze ook nog niet mee.. veulen op de weg gesprongen en ik op de weg politietje spelen, slaaplekker! *zucht* :")
Dankjewel nog Dagmar80! Sorry dat ik nu pas reageer, vanochtend paardje getraind en vanavond visite dus even snel voor het eten reageren. Jammer bettepet! Het is al bijna eigenlijk! Heb er onwijs veel zin in.
Ja, volgende week al! Hoop dat het weer dan meewerkt, is nu wel echt flut...
Morgen even alles op een rijtje zetten en dan een begin maken met het schema. Ik stuur het je wel per pb, op de dag zelf krijgt iedereen gewoon een strookje met de shoot tijden.
We hebben wel heel verschillende modellen dus dat is wel erg leuk!
Fotografen komen we dus echt in nood. Snowylover je weet dat je nog op reservelijst staat he?
Nu vraag ik me af hoe we aan fotografen komen..
Trouwens komt er iemand vanuit Hoogeveen of die kant? Sammylover ging niet mee omdat ze geen vervoer kon regelen maar als ze met iemand mee kan rijden? Mochten jullie nog iemand van bokt wonen die ook fotograaf is en in de buurt woont mogen ze zich hier melden.
Likemaaike ja de datum blijft gewoon 3 november hoor? snowylover bedoel je omdat je bij reserves staat of omdat je niet weet of je dan kunt? Ik moet nog even afwachten aangezien ik van sommige modellen nog geen pbtje terug heb.
Ik denk dat je Jorinda bedoelt op bokt? Ze woont in Groningen geloof ik? Ik zal haar eens een pbtje sturen! Heb net andere mensen ook al een pbtje gestuurd dus hopelijk krijgen we wat reactie's.
Uhm vrijdag of zaterdag pas . Dus echt op het laatste moment. Ik ga er dan ook maar niet van uit, maar manlief had het erover dat er spullen in de weg kwamen te staan hier thuis. Dus die moeten richting de zolden van paps en mams (wij hebben geen zolder of schuur helaas) Maar als iemand zich meld die op zeker mee kan dan gaat die uiteraard voor!