Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kitlover schreef:BianCatjee schreef:Mocht het naar het voorjaar geschoven worden dan zou ik alsnog graag mee willen als dat zou mogen
(Maquavinci, schwarzwalder fuchs merrie, had me in het vorige topic opgegeven)
(off topic)
maquavinci! die ken ik! een vriendin van mij verzorgt haar sindskort
iertje93 schreef:Hoi!
Is er nog vraag naar?
Degene die me wou helpen had gezegt dat ze graag zelf de lijstjes wou bewerken dus dat vond ik goed, maar toen ik vroeg via pb of ze de nieuwe aanmeldingen in lijstjes wou zetten heeft ze niet gereageert..
dus bij deze doe je nog mee?![]()
En al de anderen?
korbakimmy8 schreef:iertje93 schreef:Hoi!
Is er nog vraag naar?
Degene die me wou helpen had gezegt dat ze graag zelf de lijstjes wou bewerken dus dat vond ik goed, maar toen ik vroeg via pb of ze de nieuwe aanmeldingen in lijstjes wou zetten heeft ze niet gereageert..
dus bij deze doe je nog mee?![]()
En al de anderen?
Het lijkt mij handig om eerst een datum met zijn 2e te bespreken, en dan opnieuw lijstjes gaan maken ipv iedereen laten staan die eerst wilde. Dan heb je de controle niet meer omdat die personen zich hadden aangemeld voor de vorige datum.
Ik zal morgen opnieuw lijstjes maken en bespreken wij een datum
korbakimmy8 schreef:LOCATIE: Soesterduinen
INDELING: 8 modellen en 8 fotografen.
Als je mee wil doen aan de fotomeeting dan kan je je aanmelden door dit lijstje met vragen in te vullen:
Voor de fotografen:
Bokt naam. Welke camera, eventueel voorbeeld foto's, website, pagina.
Voor de modellen:
Naam en Bokt naam, Naam van je paard, Ras van je paard, Foto in link van je paard.
Fotografen:
- Korbakimmy8 Nikon D50
- iertje93
- eline95enile Canon 600D
-
-
-
-
-
Modellen:
-
-
-
-
-
-
-
-
Het lijstje van de modellen en fotografen zal ik bijhouden, hier niet zelf in gaan bewerken en niet quoten!!!!
eline95enile schreef:Ik zou dan graag als fotograaf mee willen! Had me hiervoor al opgegeven maar zal het nu nog eens doen, nu er een mooi lijstje is
Heb sinds vorige week een nieuwe camera dus dan kan ik die mooi gebruiken
Anoniem schreef:lijkt mij erg leuk om mee te doen als model met mn paard! maar voordat ik me echt opgeef moet ik toch echt de mogelijke datums weten
EDIT: of iig een beetje een idee van wanneer, "van het voorjaar" vind ik wel heel breed namelijk